“Fantastisch!!!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten! Voor een spotprijsje. Verse vis wordt aan tafel gefileerd voor maar 17,90. Met andere woorden wij komen terug!!

Datum van bezoek: juni 2017

7 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Verse vis en goeie service zeker een aanrader ook het strand is heerlijk vergeleken de (drukke niet zo mooie)stranden

Datum van bezoek: mei 2017
24 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en gedronken. Personeel vriendelijk erg leuke en gezellige tent. Graag wil ik dit restaurant aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2016
6 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede echte sangria
Erg lekker .
Goede bediening.
Eten was super.
We komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2015
3 november 2014 beoordeeld

We aten hier een paar keer tijdens onze reis en geen enkele keer werden we ontgoocheld. Zoals bij alle restaurants aan Amadores beach is het uitzicht op het strand en de zee fantastisch. Blue Beach onderscheidt zich echter van de meeste andere restaurants hier, door z'n enorm goeie, losse & leuke bediening en hun enorm lekker eten & drinken. De prijzen zijn zeer correct en meestal zelfs iets goedkoper dan ernaast (Portofino), terwijl het lekkerder is. De obers zijn heel los en maken graag grapjes (zouden ze in België ook meer moeten doen i.p.v. enkel op de etiquette te focussen!), vooral met de kinderen. Hun vriendelijkheid is welgemeend! De paëlla is er super lekker (we hebben ze er 2 keer gegeten) en ook de zwaardvis en de tong zijn er heerlijk! Het kindermenu is uitgebreid en lekker. De zelfgemaakte sangria is om van te kwijlen! Nog veel lekkerder dan de sangria dat wij in België gewoon zijn. M'n dessert (een grote ijscoupe) was ook dik in orde. We kregen ook nog een Irish koffie of een Baileys van het huis. Als we (binnenkort) terug in Gran Canaria zijn, komen we hier zeker terug eten!

Datum van bezoek: oktober 2014

Reizigers die Blue Beach bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Blue Beach geweest? Deel je ervaringen!