“gezellig en zeer lekker”
Beoordeling van Bubbles

Bubbles
Geclassificeerd als nr. 43 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Barbecue
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 mei 2018 beoordeeld

3 keer gaan eten tijdens ons verblijf en telkens zeer lekker gegeten.zowel het vlees als de vis zijn aan te raden. de zalm is zeer lekker met de canarische potatoes erbij (een echte aanrader)

Datum van bezoek: mei 2018

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op TripAdvisor gelezen dat het een goed restaurant is waardoor wij er gegeten hebben. En het klopt, eten is goed voor een goede prijs. Tip: kom op tijd want het zit zo vol!

Datum van bezoek: juni 2017
28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat er veel over geschreven is, ben ik daar overdag gaan lunchen! Bediening uiterst snel en vriendelijk! Ik heb daar lamskoteletjes gegeten met frietjes en salade en ik moet zeggen dat ze niet zuinig zijn met de portie, maar liefst 6 koteletjes, die apart in een hete ovenschaal wordt geserveerd! Erg lekker en het blijft lang warm uiteraard. Daarnaast kreeg ik 2 heerlijke warme knoflookbroodjes uit de oven met een soort remouladesaus, erg lekker. Gelukkig was het overdag rustig, maar 's avonds schijn je in de rij te staan om een tafel te krijgen. Dat werd bevestigd toen ik de avond erna langs liep! Dus wanneer je rustig wil zitten moet je overdag daar gaan eten. Voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: september 2016
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten , grote porties voor relatief weinig geld en een leuke bediening. Erg druk en soms een wachtrij

Datum van bezoek: september 2016
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier samen met mijn vriend komen eten en we hebben meer dan genoten. Echt HEERLIJK! De bediening was snel en zeer vriendelijk, ook de manager was uitermate behulpzaam. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2016
JuanGilPerez, Director de Relaciones Públicas van Bubbles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2016

Thank you very much! We are glad that you enjoyed and hope to see you soon !

Reizigers die Bubbles bekeken, bekeken ook

Mogan, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

In Bubbles geweest? Deel je ervaringen!