“Walgelijk”

Restaurante Belice
Geclassificeerd als nr. 69 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Spaans
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 4 maanden stage in Puerto rico, hebben we veel restaurants geprobeerd. Maar nog nooit zo slecht gegeten als bij Belice. De pasta was niet gaar en karig. Zeker niet de moeite waard.

Datum van bezoek: maart 2019

30 augustus 2018 beoordeeld

De service is uitstekend, gastvrij en snelle bediening. Heerlijke locatie om te genieten van het uitzicht en aan het strand.

Datum van bezoek: oktober 2017
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier gaan zitten omdat we er voor op het strand lagen. Overdreven aanwezig personeel, continue aan het klappen en je aanraken. Eten was ook niks, we hadden spaghetti carbonara, welke zuur en waterig was en de inktvisringen die slap, vet en smaakloos waren. Het broodje aioli vooraf leek ook of het een broodje van de dag ervoor was. Het restaurant er naast is een heel stuk beter.

Datum van bezoek: april 2018
22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten!
Wij hadden ossenhaas met saus naar keuze, erg lekker!! Aanrader!

& je hebt mooi uitzicht naar de zee ;-)

Datum van bezoek: april 2018
21 maart 2018 beoordeeld

Wat een heerlijke plek om te eten. Gezellige bediening. Goed eten. We hadden vooraf een salade besteld om er zeker van te zijn dat we genoeg groente binnen zouden krijgen. Achteraf was dit niet nodig. Bij ons (grote stuk) vlees zat behoorlijk wat rauwkost. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Restaurante Belice bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Restaurante Belice geweest? Deel je ervaringen!