“1x nooit meer”

Restaurante Belice
Geclassificeerd als nr. 68 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Spaans
27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier gaan zitten omdat we er voor op het strand lagen. Overdreven aanwezig personeel, continue aan het klappen en je aanraken. Eten was ook niks, we hadden spaghetti carbonara, welke zuur en waterig was en de inktvisringen die slap, vet en smaakloos waren. Het broodje aioli vooraf leek ook of het een broodje van de dag ervoor was. Het restaurant er naast is een heel stuk beter.

Datum van bezoek: april 2018

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten!
Wij hadden ossenhaas met saus naar keuze, erg lekker!! Aanrader!

& je hebt mooi uitzicht naar de zee ;-)

Datum van bezoek: april 2018
21 maart 2018 beoordeeld

Wat een heerlijke plek om te eten. Gezellige bediening. Goed eten. We hadden vooraf een salade besteld om er zeker van te zijn dat we genoeg groente binnen zouden krijgen. Achteraf was dit niet nodig. Bij ons (grote stuk) vlees zat behoorlijk wat rauwkost. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2018
28 januari 2018 beoordeeld

Samen met mijn vriend kom ik nu 3 jaar op het strand van Amadores. En steeds vóór restaurante Belice. Hier kun je prima lunchen. En een beetje dollen met het aardige personeel.
Ali of Ashraf is de man die de klanten naar binnen probeert te lokken. Hij doet dat nooit opdringerig zoals zo vaak het geval is, maar op een respectvolle en humorvolle manier.

Datum van bezoek: januari 2018
4 december 2016 beoordeeld

Komen al 9 jaar tijdens onze vakanties op Gran.Can. op het prachtige strand Amadores. Altijd ,als we trek krijgen gaan we eten bij Belice. In een woord HEERLIJK!!!
Je wordt daar door Alex en personeel echt als " gast" ontvangen. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2016

Reizigers die Restaurante Belice bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Restaurante Belice geweest? Deel je ervaringen!