“Prachtige plek om te eten”
Beoordeling van Restaurante Belice

Restaurante Belice
Geclassificeerd als nr. 68 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Spaans
21 maart 2018 beoordeeld

Wat een heerlijke plek om te eten. Gezellige bediening. Goed eten. We hadden vooraf een salade besteld om er zeker van te zijn dat we genoeg groente binnen zouden krijgen. Achteraf was dit niet nodig. Bij ons (grote stuk) vlees zat behoorlijk wat rauwkost. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: maart 2018

28 januari 2018 beoordeeld

Samen met mijn vriend kom ik nu 3 jaar op het strand van Amadores. En steeds vóór restaurante Belice. Hier kun je prima lunchen. En een beetje dollen met het aardige personeel.
Ali of Ashraf is de man die de klanten naar binnen probeert te lokken. Hij doet dat nooit opdringerig zoals zo vaak het geval is, maar op een respectvolle en humorvolle manier.

Datum van bezoek: januari 2018
4 december 2016 beoordeeld

Komen al 9 jaar tijdens onze vakanties op Gran.Can. op het prachtige strand Amadores. Altijd ,als we trek krijgen gaan we eten bij Belice. In een woord HEERLIJK!!!
Je wordt daar door Alex en personeel echt als " gast" ontvangen. Een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2016
8 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk plek om te chillen, bij te kletsen en lekker te eten. Prachtige strandtent met fijne mensen en de keuken is heel goed en betaalbaar en met bestellen zijn ze flexibel en niet opdringerig. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2016
26 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval in dit restaurantje terecht gekomen. Er zitten tientallen aan dezelfde boulevard dus welke kies je.... Bediening is vriendelijk en niet opdringerig. Over het eten kan heel simpel gezegd worden: GOED!!

Aangezien ik de enige ben die paella lekker vindt is het moeilijk een restsurant te vinden die het gerecht voor 1 persoon wil klaar maken hier: GEEN PROBLEEM

dus zeker even een kijkje nemen wanneer je in Amadores bent.

Datum van bezoek: maart 2016

Reizigers die Restaurante Belice bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Restaurante Belice geweest? Deel je ervaringen!