“Verassende goed ”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben niet geboekt vooraf maar dit was geen probleem voor de enthousiast en vriendelijk personeel. Ik heb de Giant King Prawns en mij echtgenote Vis in zout korst. Eten was heerlijk!!! Enkle minpunt de King Prawns waren niet ontdarmd! Maar voor goede visgerechten is hier de max.

Datum van bezoek: mei 2019

3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mix grill van vis. Zin in gegrilde octopus. Helaas was die gefrituurd. Zo jammer.
Varkenshaas met champignonroomsaus .
Nee. Ik wou het aangeven tot op het afrekenen na maar niemand die er notie bij had. Geen tweede keer

Datum van bezoek: april 2019
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een late lunch hier naar aanleiding van TripAdvisor heen gegaan. Ossenhaas besteld welke echt goed bereid was voor een prima prijs. Bediening zeer vriendelijk en een lekker glaasje lokale rum bij de rekening. Zeker aan te raden om te gaan eten en stukken beter dan de gemiddelde restaurants in de buurt.

Datum van bezoek: januari 2019
20 november 2018 beoordeeld

Ook hier kun je lekker eten. Het is wel erg druk en de tafeltjes staan dicht op elkaar. Daardoor is het erg rumoerig in de zaak.

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Vis van de grill is aanbeloven. Lekkere canarische aardappelen, vriendelijke personeel. Bedankt, Eddie!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurante Toro Bravo bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Restaurante Toro Bravo geweest? Deel je ervaringen!