“Goeie ossenhaas!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een late lunch hier naar aanleiding van TripAdvisor heen gegaan. Ossenhaas besteld welke echt goed bereid was voor een prima prijs. Bediening zeer vriendelijk en een lekker glaasje lokale rum bij de rekening. Zeker aan te raden om te gaan eten en stukken beter dan de gemiddelde restaurants in de buurt.

Datum van bezoek: januari 2019

20 november 2018 beoordeeld

Ook hier kun je lekker eten. Het is wel erg druk en de tafeltjes staan dicht op elkaar. Daardoor is het erg rumoerig in de zaak.

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant. Vis van de grill is aanbeloven. Lekkere canarische aardappelen, vriendelijke personeel. Bedankt, Eddie!

Datum van bezoek: oktober 2018
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toro Bravo. Hier hebben wel de lekkerste lende biefstuk gegeten. Het eten zag er perfect uit smaakte uitzonderlijk goed en werd prachtig opgediend. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam in advies. We hebben hier echt een aantal uren gezeten en genoten van alles. We bevelen dit restaurant aan. Het zal je niet teleurstellen. Hier gaan we ook onze vakantie ook afsluiten. Dit restaurant was voor ons het beste van waar we hebben gegeten.

Datum van bezoek: september 2018
5 september 2018 beoordeeld

Van afstand zou je niet zeggen dat het zo een goed restaurant is, maar op basis van de recensies toch besloten er te gaan eten. Heerlijk zeebaars in zoutkorst gegeten met een lekker flesje wijn voor een leuke prijs. Prima dus!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Restaurante Toro Bravo bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Restaurante Toro Bravo geweest? Deel je ervaringen!