“Da Pinocchio ”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, kundig personeel prijs/ kwaliteit uitstekend. En de lekkerste tiramisu ever!!!

11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten en aan heel redelijke prijzen.
Heerlijke scalopina gorgonzola met verse spinazie vergezeld van aardapppeltjes in de schil met spekreepjes, paprika en uitjes.
Mijn vrouw zweert bij de verse tiramisu als dessert.
Echt een aanrader als je in Puerto Rico komt.

Bedank Brian en Marijk... O
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed restaurant met heel vriendelijk personeel, eten was echt heel erg lekker met voor ieder wat wils. ook nog zeer goed betaalbaar.

15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle 'steakhouses' en 'pizza, pasta, vis' tenten zijn wij op de een na laatste avond hier beland. Dit is werkelijk waar de beste italiaan waar ik ooit gegeten heb. De lasagne is bijzonder goed, de tiramisu uitstekend en is veel van de bediening nog italiaans ook. Verder heeft het een open(glazen) keuken. Zeker een aanrader om te gaan eten!

Datum van bezoek: augustus 2018
2 april 2018 beoordeeld

Een prima glutenvrije pizza gegeten. Een pizza zoals een pizza hoort te zijn. Je moet hier niet zijn om op je gemak uit eten te gaan. Het is er druk en de bediening is snel. Wel vriendelijk overigens. De pasta was ook lekker volgens mijn gezelschap.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Da Pinocchio bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Da Pinocchio geweest? Deel je ervaringen!