“Lekker maar "te snel'”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 februari 2018 beoordeeld

In februari hier een pizza en pasta besteld en was zeker in orde. Het enige wat jammer is,wat quasi voor bijna elk restaurant ginder telt, is dat je eten soms al na minder dan 5 minuten kant en klaar op tafel staat.

Bediening was zeker OK, alleen als je met twee personen een ijsje besteld als nagerecht, breng deze dan ook gelijktijdig...

Datum van bezoek: februari 2018

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 avonden hier gegeten. Wat opviel is dat het eten razendsnel geserveerd wordt. Een pasta in 5 minuten en zelfs een kalfsschnitsel in dezelfde tijd. Daarom besloten we hier voor onze vlucht te gaan eten. Het eten is heerlijk en de kaart is erg uitgebreid voor het kleine keukentje waar alles bereid wordt. Heerlijke verse zalm als aanrader.

Datum van bezoek: januari 2018
20 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag gegeten hier. Ik vond het echt super lekker. Ik vind het qua prijs ook niet duur maar dat is voor iedereen anders. Personeel heel gastvrij en enthousiast ik ga snel weer terug echt heerlijk

Datum van bezoek: maart 2016
11 januari 2015 beoordeeld

11 Januari heerlijk gezeten en gegeten. Prima buiten gezeten. Carpaccio was prima, Pizza die daar op volgde was ook uitstekend. Zeer aardige en vlotte bediening.

Datum van bezoek: januari 2015
    • Sfeer
22 december 2014 beoordeeld

Dit Italiaans restaurant heeft erg kleine porties tegen best hoge prijzen voor wat ervoor wordt geserveerd.
Zelf had iks Scaloppa al Marsala; vlees was enigszinhs en werd geserveerd zonder groentn erbij! Met honder hiervandaan gekomen.
Mijn partner had een pizza die ook behoorlijk klein was.
Geen aanrader wat mij betreft!

Datum van bezoek: december 2014

Reizigers die Da Pinocchio bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In Da Pinocchio geweest? Deel je ervaringen!