“Goede tapas en andere gerechten”
Beoordeling van El Gaitero

El Gaitero
Geclassificeerd als nr. 9 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van dit restaurant is niet bijzonder, maar het eten maakt veel goed. De kaart biedt een ruime keuze aan vis-, vlees-, en vegetarische gerechten en er is nog een aparte tapas kaart. Ik ben hier al een paar keer gaan eten en het is altijd lekker. Personeel is erg vriendelijk en doet zijn best je een mooie avond te geven met lekker eten.

8 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goudbrasem (dorade) met lekker veel knoflook, was heerlijk.

Zeewolf in zoutkorst ook heerlijk.
Canarische aardappelen waren lekkere krieltjes. Mojosaus lekkerste die ik heb gehad.

Prima personeel

Leuk personeel.

4 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op eerste etage gelegen restaurant. Hebben er zeer lekkere paella gegeten met heerlijk glad rode wijn bij.
Gezellig kader.

16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een aanrader, een van de betere restaurants waar we gegeten hebben. Vooral de paella was geweldig, heel erg goed gevuld. Ook de ossenhaas was super mals en perfect gebakken. Bediening ook snel en erg vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug deze vakantie.

Datum van bezoek: januari 2019
8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima plek om te dineren, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel. Tip: neem Cherne; een typisch Canarische vis.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die El Gaitero bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria

In El Gaitero geweest? Deel je ervaringen!