“Wederom geweldig gegeten hier”
Beoordeling van Grill Costa Mar

Grill Costa Mar
Geclassificeerd als nr. 27 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In 2015 hebben we hier al prima gegeten en in 2019 is dit nog steeds een prima restaurant waar je zelf de verse vis kunt uitzoeken. Als toetje een “barraquito” dat eigenlijk alleen op Tenerife te krijgen is maar in dit restaurant namen ze de moeite het voor me te maken...

Datum van bezoek: mei 2019

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Meer dan verse vis is hier te krijgen. Uitgebreide menukaart. Uitzicht op de haven. Een genot om hier te eten en drinken.

Datum van bezoek: april 2019
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van dit restaurant is super, je kunt buiten naar de bootjes op zee kijken. Personeel is vriendelijk en de meeste spreken goed Engels.
De kaart biedt een ruime keus, maar buiten de kaart hebben ze ook nog de vis die die dag gevangen is en die ze kunnen bereiden zoals je wilt. Ben hier al een paar keer geweest en heb er nog nooit slecht gegeten, altijd lekker.

Datum van bezoek: april 2019
13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, vooral de gegrilde tong was super lekker. Hou je van verse vis dan ben he hier op de juiste plaats

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten grote portie. we kregen het helaas niet op maar zeker de moeite waard. Waren op eind van de avond ging wel rap maar desondanks was het lekker goed gevuld met veel vis

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Grill Costa Mar bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto de Mogan, Mogan

In Grill Costa Mar geweest? Deel je ervaringen!