“Lekkere verse vis”

Geclassificeerd als nr. 29 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
10 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van dit restaurant is super, je kunt buiten naar de bootjes op zee kijken. Personeel is vriendelijk en de meeste spreken goed Engels.
De kaart biedt een ruime keus, maar buiten de kaart hebben ze ook nog de vis die die dag gevangen is en die ze kunnen bereiden zoals je wilt. Ben hier al een paar keer geweest en heb er nog nooit slecht gegeten, altijd lekker.

Datum van bezoek: april 2019

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten, vooral de gegrilde tong was super lekker. Hou je van verse vis dan ben he hier op de juiste plaats

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten grote portie. we kregen het helaas niet op maar zeker de moeite waard. Waren op eind van de avond ging wel rap maar desondanks was het lekker goed gevuld met veel vis

Datum van bezoek: oktober 2018
27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is werkelijk het allerbeste visrestaurant in het zuiden van Gran Canaria..
Je vindt Grill Costa Mar in haven Base, links van het badstrand van Puerto Rico.
Je eet hier iedere avond verse vis met een keuze uit minimaal 5 verschillende soorten.
Wij gingen vanavond voor de zeebaars.
Met een glaasje witte wijn erbij een geweldige keuze.
Dank je wel Dessy en Jimmy voor opnieuw een heerlijk avondje uit.

Hans & Maria

Datum van bezoek: september 2018
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hebben wij hier gegeten. We namen de dagverse vis, een zeebaars klaargemaakt met tomaat, knoflook en aardappel uit de oven. We hebben nog net ons bord niet afgelikt! Wat was dat heerlijk! Ook de gamba's al ajilo zijn wat ons betreft de beste van heel Puerto Rico.
Reserveren kan handig zijn. Het is vaak druk en dat is niet voor niets. Wij gaan vanavond weer terug.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Grill Costa Mar bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto de Mogan, Mogan

In Grill Costa Mar geweest? Deel je ervaringen!