“Eerste nacht in Gran Canaria ”
Beoordeling van Cosi Come Sei

Cosi Come Sei
Geclassificeerd als nr. 3 van 208 Restaurants in Puerto Rico
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel warme welgekomen, zeer vriendelijk service en wow wat lekker eten! Begon met Cava en hapje aan de huis! Super voorgerecht (op recommandatie van de ober tussen ons twee gedeeld, hooft gerechten heel smakelijk en dessert voor mijn echtgenoot was lekker maar ik was een beetje teleurgesteld met de geitenkaas bordje. Maar die was gevolgd door een heel lekker dubbel espresso en complementeren Limencello - heerlijk.

Datum van bezoek: mei 2019

9 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangenaam lekker en goede bediening.
Een Mozarella di Buffalo met pacetta, als hoofdgerecht In de oven gegaarde Lamsschouder, lekker !

Datum van bezoek: december 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een belevenis, alle smaak papillen worden aan het werk gezet en tegelijkertijd gestreeld. De ene smaak sensatie word gevolgd door een andere. De bediening, professionals, aandacht voor de gast, kennis van de gerechten. Gastvrijheid staat hier hoog in het vaandel. Je waant je een avondje in Italië, terwijl je in Spanje bent. Els en Fred Buijsingh

Datum van bezoek: oktober 2018
17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie hebben we hier 2 keer fantastisch gegeten! Heerlijke gerechten en wijnen! Echt een aanrader!
Zorg wel dat je reserveert want het restaurant is klein, knus en zit altijd vol.

Datum van bezoek: september 2018
17 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in dit klein maar gezellig Italiaans restaurant.
Voor onze dochter hebben ze zelfs pasta pesto gemaakt wat niet op de kaart staat. Heel vriendelijke bediening en correcte prijs. Een aanrader met of zonder kinderen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Cosi Come Sei bekeken, bekeken ook

Puerto Rico, Gran Canaria
Puerto Rico, Gran Canaria

In Cosi Come Sei geweest? Deel je ervaringen!