“Ons tweede thuis”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier komen we altijd even als we in het dorp zijn. Lekker, gezellig en de gastvrouw zoent ons als we binnenkomen!! Geweldig

8 augustus 2016 beoordeeld

down to earth maar zo lekker! Publiek bestaat zowel uit de lokale arbeiders als uit de toeristen. Geen menukaart maar de familie komt de dagschotels voorstellen. Vers en zonder opsmuk maar met veel smaak!

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op zoek naar een eetgelegenheid.We hadden de auto ergens geparkeerd, en besloten lopend op zoek te gaan.Ristorante da Mario was het eerste restaurant waar we langs kwamen. We werden meteen aangesproken en hartelijk ontvangen. We konden kiezen uit een Engelse of Duitse menu kaart wat erg prettig was. Nadat we een voorgerecht en hoofdgerecht besteld hadden werd het eten vlot geserveerd. Het eten was heerlijk en wij voelden ons echt thuis. Uitstekende en vlotte bediening!! Kortom een echte aanrader! !

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit restaurant voor een meer dan schappelijke prijs. Voorgerecht, hoofdgerecht met bijgerechten en koffie na voor 2 personen voor €27 per persoon. Het eten was goed van smaak en goed warm geserveerd. De steak Fiorentina was voortreffelijk klaargemaakt. Een aanrader wat ons betreft.

14 maart 2016 beoordeeld

Elk jaar weer thuis komen in dit fantastische restaurant! Geen geschreven kaart en nauwelijks engels maar dat is geen enkel probleem omdat alles overheerlijk is dus ook als je niet weet wat je besteld hebt. Tegenwoordig ook in augustus open maar niet op zondag tijdens lunch. Tot gauw!!!

Reizigers die Ristorante Da Mario bekeken, bekeken ook

Buonconvento, Province of Siena

In Ristorante Da Mario geweest? Deel je ervaringen!