“Oke gegeten”
Beoordeling van Osteria Dei Pellegrini

Osteria Dei Pellegrini
Geclassificeerd als nr. 55 van 191 Restaurants in Polignano a Mare
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was al op twee plekken geweest waar ik niet terecht kon. Misschien werkt dit mee in mijn kritische beoordeling.
Het eten was oke, personeel was aardig. Mijn persoonlijke mening het kan beter.
Behoort niet tot de toppers maar is ook niet heel slecht.

3 november 2017 beoordeeld

Terras met een plekje in de zon aan de doorgaande weg, maar het stoorde niet. Heerlijk geluncht. Gevarieerde kaart en lekkere wijn. Vriendelijke bediening, ondanks de zondagdrukte: er was een wielerronde

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig ontdekt maar zeker en vast een aanrader. Prijs kwaliteit ok. Eerlijke keuken en vlotte bediening.

30 juli 2017 beoordeeld

Na wat zoeken, toch hier een vrij tafeltje gevonden op dit heerlijk terras , heel lekker gegeten, prima bediening

24 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke frutti di mare, bij elk gerecht meer dan voldoende. De bediening is meertalig en erg vriendelijk. Zeker een aanrader!!

Reizigers die Osteria Dei Pellegrini bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In Osteria Dei Pellegrini geweest? Deel je ervaringen!