“Lekker authentiek!”

Geclassificeerd als nr. 14 van 190 Restaurants in Polignano a Mare
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig gelegen in het centrum van polignano a mare. Totaal niet duur maar erg lekker. Typische gerechten van Puglia. Hier moet je niet zijn voor pizza of zo. Zelfs de huiswijn is heel goed, aanrader!

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk, behulpzaam.
Eten was super! Mega vers en smaakvol.
Personeel is vriendelijke en doet hun best om Engels te praten. Welkom gevoel!

11 oktober 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening.
Menu 4 gangen aan 20 of 25 € (vis). Wij namen die van 20 en alle gerechten waren overheerlijk.
Tijdig reserveren want zeer gewild.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In Polignano a Mare is er een overaanbod van restaurants, zodat de argeloze toerist door de bomen algauw het bos niet meer ziet. Bij dit restaurant zagen we de tripadvisor beoordeling hangen en we besloten er iets te eten. Er is een klein buitenterras en een aantal tafeltjes binnen. We kozen voor één van de verschillende dagmenu's (20 euro zonder dranken en coperta) en dat bleek een heel goeie keuze te zijn, vier gangen van antipasti, primi plati, secundo plati en nagerecht, allemaal even lekker en voortreffelijk bereid. Dit was ver boven de kwaliteit dat je meestal op dergelijke toeristische plaatsen krijgt, dit voor de prijs van 20 euro p.p. (zonder dranken). Nadien werd ons nog een koffie of limoncello aangeboden door de zaak. Een aanrader!

10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een aanrader als je niet te veel poespas wil. Lekker eten en goede wijn met een eerlijk advies. Verse vis op de juiste manier bereid. Wa hadden de Spade en de Tonno. Beiden niet te droog maar juist sappig. De gekozen wijn werd afgeraden en een heerlijk goedkoper alternatief volgde. Vol met lokale Italianen die hier een goede lunch genieten.

Reizigers die La Locanda Porta Picc bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In La Locanda Porta Picc geweest? Deel je ervaringen!