“Roadtrip”

Geclassificeerd als nr. 91 van 190 Restaurants in Polignano a Mare
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier , mijn vrouw had pasta met zeevruchten , die was erg goed , de pasta word ook vers gemaakt . Ik zelf had tonijn met pistachio wat ook erg lekker , friet en salade erbij en dat waren een beetje te grote porties , verder 1 biertje en een aperol erbij . De prijs vond ik aan de hoge kant

15 mei 2018 beoordeeld

Midden in het geweld van al die toeristische tenten is het altijd moeilijk kiezen,
Maar wij waren blij met onze keuze, lekkere pasta gegeten wijntje en hadden zeker niks te mopperen leuk plein en prima bediening.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ieder wat wils. Heerlijke witte pizza’s. De beste die ik ken. Contadina. Alle kinderen lekker gegeten. Snelle service. Heerlijke verse salades.

3 november 2017 beoordeeld

Vrij standaard restaurant met een dito kaart. Geen culinaire hoogstandjes of bijzondere gerechten maar wel gewoon een lekker carpaccio en andere Italiaanse gerechten. Dus toch prima gegeten. We zaten binnen, niet heel sfeervol.

24 september 2017 beoordeeld

we hadden geluk om een tafeltje te krijgen. voor een snelle hap, geen uitgebreid menu, is het aan te raden midden in het toeristisch gedeelte. de bediening was normaal zonder veel poespas.

Reizigers die Neuro Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In Neuro Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!