“Prachtig restaurant met heerlijke wijn!”
Beoordeling van Antiche Mura

Antiche Mura
Geclassificeerd als nr. 10 van 186 Restaurants in Polignano a Mare
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
26 oktober 2015 beoordeeld

Getipt door ons hotel, ziet er aan de voorkant niet echt uitnodigend uit maar eenmaal binnen.... wat een prachtige zaak! Bediening keurig, wijnen echt ontzettend lekker en de kaart helemaal goed. Een echte aanrader!

16 oktober 2015 beoordeeld

Wat moet een restaurant bieden : vriendelijke ontvangst, goede keuken met bijhorende bediening en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding op een goede locatie. Dit restaurant biedt dit allemaal. We hebben er uitstekend gegeten uit een ruime keuzekaart. Het menu is aanbevelingswaardig en eerlijk geprijsd. De wijnkaart is uitgebreid en biedt voor elk wat wils. Hier gaan we zeker graag terug.

24 mei 2015 beoordeeld

Tijdens een weekje Polignano hier 2x gegeten. De eerste avond gekozen voor de antipasti voor 2 personen. Geweldig, veel en veel variatie
Ie. Vis vlees kaas groente. Eigenlijk al voldoende als maaltijd. Maar toch ook maar gekozen voor de heerlijke pasta met vongole en garnalen. Te lekker. Ook een mooie keus aan goed betaalbare wijnen uit Puglia. De eigenaar weer je na het eten nog te verwennen met een lepel honing vers van de raat en bij de koffie een heerlijk stuk chocola. Ook de tweede avond heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.

• Sfeer
22 mei 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten in stijlvol ingericht restaurant. Dit verwacht je niet als je naar binnen loopt. Maar terwijl je doorloopt zie een prachtig ingericht restaurant. Het eten is heerlijk, als voorgerecht mosselen (gegratineerd en de gekookte) gegeten en als hoofdgerecht de heerlijke Apulische pasta's. Tiramisu ook niet versmaden en dit alles vriendelijk geprijsd.

• Sfeer
28 april 2015 beoordeeld

Schitterend restaurant in elk opzicht! Vriendelijke en correcte ontvangst. We kozen voor een menu en dit was zonder meer fantastisch. Heerlijke visgerechten. Bovendien een mooie en betaalbare wijnkaart

Reizigers die Antiche Mura bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In Antiche Mura geweest? Deel je ervaringen!