“Heerlijk!”
Beoordeling van Antiche Mura

Antiche Mura
Geclassificeerd als nr. 11 van 190 Restaurants in Polignano a Mare
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 april 2015 beoordeeld

Schitterend restaurant in elk opzicht! Vriendelijke en correcte ontvangst. We kozen voor een menu en dit was zonder meer fantastisch. Heerlijke visgerechten. Bovendien een mooie en betaalbare wijnkaart

4 juli 2012 beoordeeld

Op tripadvisor hadden we al veel goeds over dit restaurant gelezen. Op een dinsdagavond trokken we dan ook naar Polignano om hier te dineren. En het moet gezegd worden, het viel reuze mee. De eigenaar van de zaak is heel vriendelijk en spreekt goed genoeg engels om zijn gerechten aan de man te brengen. We startten met de antipasti van het huis. Zes verschillende gerechtjes waaronder een rissotto met mosselen, gegrilde kleine visjes, carpaccio van tonijn, een lekker mozzarella-achtige kaas, salade van inktvis en gerookte zalm. Als aperitiefhapje kregen we nog gepeperde aubergines. We hadden bijna genoeg gegeten maar daar kwam het hoofdgerecht al aan. Twee gegrilde vissen : eenvoudig en puur, maar superlekker en een andere vis die was gekookt met aardappelen en aubergines. Heerlijk. Als dessert hadden we eerst een citroensorbet en dan een tiramisu die niet onvergetelijk was en de lokale specialiteit 'dirty Mouth', een soort bladerdeeggebakje met pudding uit de oven. We lieten de eigenaar ook een witte wijn kiezen en hij koos voor een lokale sauvignon blanc. Mijn vrouw had nog een espresso en ik een lokale likeur en we betaalden voor al dit fraais 91 EUR. Je kan in Puglia zeker goedkoper eten maar beter hebben we in elk geval niet gegeten tijdens onze drie weken hier.

• Sfeer
Antwoord van management:Gereageerd 5 juli 2012

Bedankt voor je reactie en voor uw advies.
Tot ziens

Fabio

20 juni 2012 beoordeeld

Leuk restaurant met prettige bediening.
Uitstekende fritto misto gegeten. Vriendelijk geprijsd.

13 juni 2012 beoordeeld

Moeder in de keuken, zoon op de vloer. Prachtige gerechten, veel verse vis. De traditionele schotels worden geserveerd met een interessante historische uitleg van de baas. Aanbevolen.

16 april 2012 beoordeeld

Het werd onverwacht een heerlijk diner. Al bij binnenkomt een geweldige ontvangst en schitterde interieur . En dan het eten de antipasta à la casa is zeer gevarieerd en uitgebreid maar bovenal van meer dan goede kwaliteit . Het was al bijna voldoende om als maaltijd te dienen maar ook de gamba's en de vis zo vers en lekker. Ga het zeker proberen met de wijn greco di apullia. Een woord een echte aanrader.

Reizigers die Antiche Mura bekeken, bekeken ook

Polignano a Mare, Province of Bari

In Antiche Mura geweest? Deel je ervaringen!