“Bezoek Blue caves leuke activiteit”
Beoordeling van Blue Caves

Blue Caves
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 43,05*
Vanaf
Zakynthos Smugglers Cove Full-Day Cruise
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 dingen om te doen in Agios Nikolaos
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel aardig om de caves met een kleine boot te bezoeken. Die kan nog nijna in de grotten varen. Groot zijn de grotten niet; je kan er bijna niet verder inkomen dan de bootlengte. Vanuit Agios Nicol. wel duurder ivm. langere boottocht erheen.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een boot toer gedaan vanaf de plaats waar de grotten zijn
Het was een kleine toer maar vond het niet iets van toegevoegde waarde
We gingen met het bootje langs de “grotten” het was eigenlijk niet meer dan een uitholling van de berg
We zijn ook niet gestopt om te zwemmen
Ik denk dat ze er ook niet echt zin in hadden want we kregen ook geen uitleg of zo
Hij zwaaide met z’n armen en ging weer verder
En toen ik later vroeg waarom we niet stopte om te zwemmen snapte hij mij totaal niet
Want er was gezegd dat je ook kon zwemmen

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat wij het scheepswrak hebben bezocht, richting de blue caves gegaan. Leuk om gezien te hebben maar zeker niet de moeite om dit apart van het scheepswrak te doen. Je vaart er in 25 minuten naartoe. Er wordt kort wat verteld over stalactieten, je mag een duik nemen en dat is het. Wel mooi om gezien te hebben als je er toch langs komt.

6 mei 2018 beoordeeld

Vanuit Agios Nikolaos, te bereiken met tour bus of huurauto, met een bootje in 25 minuten naar de Blue Caves. Door lichtinval op de kalksteenbodem mooie lichtspelingen die het water in de grotten azuurblauw kleurt

Bekijk meer beoordelingen
24 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De boottocht er naar toe is leuk. Verder niet heel bijzonder er zijn verschillende reders die er naar toe varen. Je kan er ook naar toe zwemmen door bij de molen naar beneden te lopen

Reizigers die Blue Caves bekeken, bekeken ook

Limni Keri, Zakynthos
Zakynthos, Ionische Eilanden

In Blue Caves geweest? Deel je ervaringen!