Opslaan

Meer info
vanaf US$ 44,90
Meer info
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

We hebben een boot toer gedaan vanaf de plaats waar de grotten zijn
Het was een kleine toer maar vond het niet iets van toegevoegde waarde
We gingen met het bootje langs de “grotten” het was eigenlijk niet meer dan een uitholling van de berg
We zijn ook niet gestopt om te zwemmen
Ik denk dat ze er ook niet echt zin in hadden want we kregen ook geen uitleg of zo
Hij zwaaide met z’n armen en ging weer verder
En toen ik later vroeg waarom we niet stopte om te zwemmen snapte hij mij totaal niet
Want er was gezegd dat je ook kon zwemmen

Beoordeeld op 23 mei 2018 via mobiele applicatie

Nadat wij het scheepswrak hebben bezocht, richting de blue caves gegaan. Leuk om gezien te hebben maar zeker niet de moeite om dit apart van het scheepswrak te doen. Je vaart er in 25 minuten naartoe. Er wordt kort wat verteld over stalactieten, je mag een duik nemen en dat is het. Wel mooi om gezien te hebben als je er toch langs komt.

Beoordeeld op 6 mei 2018

Vanuit Agios Nikolaos, te bereiken met tour bus of huurauto, met een bootje in 25 minuten naar de Blue Caves. Door lichtinval op de kalksteenbodem mooie lichtspelingen die het water in de grotten azuurblauw kleurt

Beoordeeld op 24 oktober 2017 via mobiele applicatie

De boottocht er naar toe is leuk. Verder niet heel bijzonder er zijn verschillende reders die er naar toe varen. Je kan er ook naar toe zwemmen door bij de molen naar beneden te lopen

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 20 oktober 2017

fals je er dan toch bent gewoon doen, ze zijn de moeite om een keer te bezoeken. de kleuren van gesteente en water zijn subliem

Datum van activiteit: oktober 2017