“Great place, great food”
Beoordeling van Nobelos Bio Restaurant

Nobelos Bio Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Agios Nikolaos
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het typische Griekse restaurant hier. Dit is gewoon een chique tent met heerlijk eten en mooi opgemaakte borden. Wel iets duurder dan gemiddeld, maar de kwaliteit van het eten maakt de prijs meer dan goed.

18 mei 2018 beoordeeld

Een heerlijk restaurant met een super uitzicht, direct aan zee, heerlijke gerechten en een top bediening

3 oktober 2017 beoordeeld

Een van de betere restaurants in de omgeving. Mooie ligging, goed eten en lekkere wijn. Iets duurder maar het geld zeker waard.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Prachtige lokatie aan zee met mooie verlichting in het donker. De shrimps saganaki is een aanrader.

25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nobelos is gevestigd op een sfeervolle locatie, maar heeft wel een beetje een 'chique de friemel' gehalte. Wij hadden niet gereserveerd en moesten daardoor een half uurtje wachten. We hadden ieder een cocktail besteld welke beiden erg klein waren, maar heerlijk smaakten. Als voorgerecht feta uit de oven met brood en als hoofdgerecht een souflaki en meatballs met Edam. Het eten smaakte erg goed en de souflaki behoort tot de beste die ik ooit gegeten heb. In totaal waren we, inclusief een halve liter witte wijn, zo'n €64,00 kwijt wat voor Griekse begrippen vrij duur is. Hoewel het eten heerlijk was gaat onze voorkeur wat meer uit naar een wat authentieker en goedkoper Grieks restaurant.

Reizigers die Nobelos Bio Restaurant bekeken, bekeken ook

Akrotiri, Zakynthos

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Nobelos Bio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!