21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Super romantisch hotel! Het personeel was super vriendelijk! Zowel aan de check-in als aan het zwembad, het restaurant, ... Iedereen was zeer spontaan! Ook voor hygiëne en netheid verdient dit hotel een dikke 10/10!!! Het ontbijt was geweldig en 's avond hebben we 200% genoten van een heerlijk diner met zicht op de Caldera! San Antonio is zeker en vast een aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
25 september 2014 beoordeeld

Hotel San Antonio is een fantastisch hotel, met zeer vriendelijk personeel, schitterende kamers en ongelooflijk uitzicht op de kaldera ! Een hotel om nooit te vergeten ! Ideaal voor een relaxvakantie !

Kamertip: probeer de kamers aan het zwembad te mijden wegens weinig privacy ! Er zijn ook redelijk wat trappen wat het hotel minder toegankelijk maakt voor mensen die moeilijk te been zijn. voor de rest ... subliem !
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
27 september 2012 beoordeeld

We hebben een heerlijke week gehad in de San Antonio Suites.
Kamers zijn fantastisch, eten is heerlijk (kok verdient een ster!), personeel erg vriendelijk en attent en het uitzicht is overweldigend.
Je kan heerlijk tot rust komen en ervoor kiezen om bij het zwembad (infinity pool) te gaan liggen of op de ligstoelen op het terras bij de kamers. Het hotel is relatief kleinschalig en je hebt dan ook altijd ruimte en rust genoeg. Het restaurant is zeker het bezoek waard, de prijzen zijn goed en het eten is meer dan voortreffelijk. Ik ben wel wat gewend, maar toch lukte het de kok om ons bij ieder gerecht postitef te verrassen, echt erg smakkelijk.
Wel is het aan ter raden om een scooter, 4x4 of auto te huren zodat je het eiland ook kan verkennen, ondanks dat de noordwest kant (waar het hotel ook ligt) het mooiste is, zijn de stranden en de opgravingen in het zuiden ook de moeite waard om te bezoeken

Kamertip: Alle kamers hebben uitzicht op de Caldera en hebben eigen ligbedden op terras.
  • Verbleef: september 2012, reisde met een partner
19 juli 2012 beoordeeld

Heel rustig hotel, mede doordat er geen kinderen zijn en een beperkt aantal kamers (26). Grandioos uitzicht. Mooi zwembad, echter niet verwarmd (te koud water in de maand mei). Superrrrkeuken, heel fijn (enkel een hoofdgerecht nemen is zeker niet aan te raden)!!! Niet zo goedkoop, maar voor kwaliteit betaal je (één maal buiten het hotel gegeten, was een fiasco!). Heel gezellige en romantische kamers, gebouwd in de rotsen. Met bubbelbad!

• Verbleef: mei 2012, reisde met een partner
2 juli 2012 beoordeeld

Je wordt uitstekend verzorgd in dit hotel. Een verbluffend uitzicht op de Caldeira. Een hotel dat met zorg voor detail zeer smaakvol is ingericht. Het ontbijt is uitstekend. Het restaurant is daarentegen zeer beperkt in keuze en qua prijs/kwaliteit een afknapper. Na een paar pogingen hielden we het dan ook voor bekeken en hebben enkele lokale resto's uitgeprobeerd (aan te raden).
Conclusie: hotel is van superieure kwaliteit, nu nog het restaurant.

• Verbleef: mei 2012, reisde met familie