Beoordeeld op 25 augustus 2019

Begin augustus 2019 een dag of 10 verbleven in Hotel Glaros. Het hotel ligt gunstig t.o.v. het dorp en het strand. Een van de weinige hotels waarbij je geen hellingen hoeft te lopen. Je wandelt in een paar minuten naar de haven. Het strand is iets verder weg, maar goed te belopen.'
Het hotel telt 5 verdiepingen en sinds kort is er een lift(je) die je vanaf de 2e verdieping naar boven kan brengen. Heel fijn.
Kamers zijn royaal en netjes afgewerkt. Voorzien van rolluiken. Een terras aan de voorkant en zitjes aan de achterkant. Je kunt dus altijd een schaduwrijk plekje vinden.
Zwembad is niet groot, maar wel schoon en fijn om even af te koelen. Naast het zwembad een overkapping waar je in de schaduw kan zitten.
Er is geen echte bar in het complex, maar je kunt drankjes en kleine snacks bestellen bij de zussen.
Ontbijt is prima. Genoeg keuze voor iedereen. Elke dag wat andere kleine en verse hapjes als extraatje, vers brood en fruit.

Kamertip: De 4e verdieping is mijns inziens de beste keuze. Royale kamers, royale balkons en als enige verdieping een zonnescherm.
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamers. Iedere dag wordt het schoon gemaakt en om de dag schone lakens en schone handdoeken. Personeel is heel vriendelijk.
Het ontbijt is goed voor elkaar. Yoghurt, brood, Griekse hartige hapjes, zoete hapjes.
Zwembad was helaas redelijk warm.

Ook is we geen poolbar aanwezig. Hier staat in ieder geval geen personeel. Voor een snack of drinken moet je maar de receptie lopen twee verdiepingen lager.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 26 juli 2019

Agia Galini is een lekker rustig deel van het eiland met voldoende leuke restaurants e.d. Hotel Glaros is erg netjes en uitstekend verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is erg uitgebreid en gevarieerd. Het zwembad is te klein om echt te zwemmen, wel voldoende ligbedden.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 juni 2019

Prima verblijf gehad in Glaros. Wij hadden een studio. Ruim. Er staat niet meer in dan nodig is en dat is prima. Er is een kookplaat, maar wie gaat er koken in Griekenland met die goede en goedkope keuken!? Wij niet in ieder geval. Zeer schone kamer/ hotel. (Heel) klein, maar fijn zwembadje. Goed ontbijt met elke dag andere zoete of hartige lekkernijen. Aardige, bescheiden dames die het hotel runnen. Kleine, complete badkamer, goede douche.
Enige "minpunt' wat we kunnen bedenken is het balkon. Groot, maar geen enkele privacy. Hadden enkele dagen rokende gasten naast ons... Maar verder; zouden een volgende keer zo weer boeken.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 28 september 2018 via mobiele applicatie

Wij betaalden via booking.com 82 €/nacht. Kamer ruikt enorm vochtig en muf, ze wordt nochtans dagelijks gepoetst maar de reuk bleef. Ons terras was piepklein 1.5 m2 en geen privacy, als iemand rookt op het terras ernaast vliegt de rook gewoon binnen. Het ontbijt was niet top, alles was koud zelf gerechten die je normaal warm eet, de ruimte is klein en ongezellig. Veel lawaai van de hoofdbaan die er net naast ligt, rustig zonnen zit er niet in. De stoelen en parasols zijn versleten en het zwembad is piepklein. De parking staat bijna altijd vol. Tot aan het strand is nog efkes 15 a 20 min stappen. We bezochten een kamer op het 5de verdiep zonder lift en het zijn veel trappen. (Mensen die slecht te been zijn, zoek een ander hotel) Het terras was iets groter maar het zicht was nog triester dan bij ons op het 2 de verdiep. Wij hadden geen zicht en daar ook niet. Dit hotel is geen 3 sterren waard. Geen aanrader !

Datum van verblijf: september 2018