“Fantastische vakantie!”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van MESA RIZA

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Fantastische vakantie!”
Beoordeeld op 31 augustus 2020 voor een verblijf in augustus 2020

Een heerlijk schoon verblijf met alle faciliteiten voor handen. Goede prijs kwaliteit verhouding, lekker zwembad en ook nog lieve katjes voor de kinderen. Fijne gastheer en gastvrouw.

Datum van verblijf: augustus 2020
2 sep 2020
Dank je wel;-)
Marijke D
1 beoordeling
“Fantastische locatie, centraal aan de zuidkust van Kreta!”
Beoordeeld op 24 juli 2020 voor een verblijf in juli 2020

Wij verbleven 15 dagen in Mesa Riza (Agia Galini) met onze drie kinderen. Een fantastische uitvalsbasis voor een eerste kennismaking met het eiland. Je kan de archeologische sites bezoeken die zowel aan de noordzijde als aan de zuidzijde van Kreta te bezichtigen zijn, Festos, Agia Triada en Gortyne liggen in de buurt. Knossos, nabij Heraklion op een uurtje rijden. Ook Chania en Rethymnon zijn vlot bereikbaar vanuit Mesa Riza en perfect voor een dagtrip.
Het mooie aan de zuidkust is dat het toerisme er nog niet op hol is geslagen en dat de natuur met zijn bergtoppen en rustige baaien er nog volop aanwezig is. De gastheer heeft trouwens een uitgebreide lijst van 'geheime plekjes' in de buurt die zalig zijn om te ontdekken.
Wij waren zeer tevreden over het appartement en het zwembad, alles wordt met veel zorg onderhouden. De gastheer is altijd bereikbaar en kijkt er op toe dat de privacy van de gasten van de drie appartementen altijd gerespecteerd wordt. Dit vakantieadres is een absolute aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
28 jul 2020
Heel hartelijk dank voor deze lovende recensie!
Astra en Paul
Sanving
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heel fijn verblijf”
Beoordeeld op 2 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen afgereisd naar Kreta.
Na een mooie autorit een prima onthaal aan de poort. Heel fijn appartement, van alles voorzien! Ook wat (water)speelgoed voor groot en klein aanwezig.
Prachtig uitzicht. Heerlijk relaxed zwembad. Privacy genoeg. Vanuit Mesa Riza kun je per auto leuke uitstapjes bezoeken, suggesties genoeg. Wandeling naar het dorpje beneden ook leuk!
Waarschijnlijk komen we nog wel een keer terug :-)

Datum van verblijf: juli 2019

JonasBuys ...
Oostrozebeke, België
“Prachtig verblijf”
Beoordeeld op 16 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Wij zijn als koppel op reis geweest naar Kreta. We hebben er voor gekozen om te verblijven in Mesa Riza omwille van de mooi ingerichte appartementen, het prachtige zwembad en de rust.
Eenmaal aangekomen in Mesa Riza heb je meteen het Griekse gevoel, je kijkt uit op een prachtig witte villa met de typische blauwe accenten, uitgestrekte velden met olijfbomen, een wandelpad naar de rivier en een prachtig en vooral rustig zwembad.

Wij zaten in het appartement ‘Gamma’ met een zeer mooi uitzicht op de bergen en de rivier.
De appartementen zijn dan ook volledig uitgerust van fruitpers tot broodrooster en diepvriezer tot oven. Kortom alles wat je maar nodig hebt. Aan privacy heb je geen gebrek aangezien elk apppartement over een eigen inkom beschikt.

Wij hebben ook verschillende uitstappen gedaan dat we als tip gekregen hadden in de zelfgemaakte info brochures van Paul & Astra, bij hun kan je ook altijd terecht voor tips over restaurantjes in het nabijgelegen gezellige dorpje, Agia Galini.

Wij hopen in de toekomst zeker nog eens terug te gaan!

Datum van verblijf: mei 2019
17 jun 2019
Dank je wel voor jullie mooie recensie;-)
OnAir0370 ...
1 beoordeling
“Heerlijke week gehad in Mesa Riza”
Beoordeeld op 27 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij verbleven in de paasvakantie een weekje in Mesa Riza: tof onthaal door Paul met voldoende uitleg en zonder te veel regeltjes. De lokatie: prachtige en rustige ligging, heel mooi uitzicht vanuit appartement delta, zeer volledig ingericht appartement (inclusief praktische zaken zoals kruiden, olie, koffie, toiletpapier, vuilniszakken, afwasmiddel,...), dichtbij Agia Galini (kleine boodschappen, lekkere restaurantjes). Ook bij het zwembad en in het poolhouse was het erg aangenaam zitten. De map met info die je vindt in het appartement is een leuke leidraad voor uitstappen: toffe wandelingen door de kloof van Agio Farango en door Dragon kloof gemaakt (telkens eindigend op prachtig bijna verlaten strand), cultureel bezoek Preveli klooster, leuke (snorkel) stranden bij Agios Pavlos en Agios Georgios, .... Wij hebben samen met onze kinderen (15, 13, 11 jaar) heel erg genoten en kunnen Mesa Riza bij iedereen warm aanbevelen.

Datum van verblijf: april 2019
28 apr 2019
Prachtig! Dank je wel;-)
tonjah930
3 beoordelingen
“Heerlijke plaats om te verblijven.”
Beoordeeld op 23 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

Paul heeft naast een prachtige locatie het in en rondom het huis mooi voor elkaar. Alles is zo ongeveer aanwezig. Een heerlijke plek om twee weken te verblijven. Paul bedankt voor je gastvrijheid, je tips, je verhalen en humor. Succes met de verdere huurders.

Datum van verblijf: maart 2019
28 apr 2019
Bedankt voor je toffe review!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren
Vertrouwd door reizigers
Je gratis vermelding instellen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.