“Heel fijn verblijf”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van MESA RIZA

kitchen
livingroom
sleepingroom
your terrace
Privat garden with our river...
swimmingpool by night...
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Heel fijn verblijf”
Beoordeeld op 2 augustus 2019 voor een verblijf in juli 2019

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen afgereisd naar Kreta.
Na een mooie autorit een prima onthaal aan de poort. Heel fijn appartement, van alles voorzien! Ook wat (water)speelgoed voor groot en klein aanwezig.
Prachtig uitzicht. Heerlijk relaxed zwembad. Privacy genoeg. Vanuit Mesa Riza kun je per auto leuke uitstapjes bezoeken, suggesties genoeg. Wandeling naar het dorpje beneden ook leuk!
Waarschijnlijk komen we nog wel een keer terug :-)

Datum van verblijf: juli 2019

JonasBuys ...
Oostrozebeke, België
“Prachtig verblijf”
Beoordeeld op 16 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Wij zijn als koppel op reis geweest naar Kreta. We hebben er voor gekozen om te verblijven in Mesa Riza omwille van de mooi ingerichte appartementen, het prachtige zwembad en de rust.
Eenmaal aangekomen in Mesa Riza heb je meteen het Griekse gevoel, je kijkt uit op een prachtig witte villa met de typische blauwe accenten, uitgestrekte velden met olijfbomen, een wandelpad naar de rivier en een prachtig en vooral rustig zwembad.

Wij zaten in het appartement ‘Gamma’ met een zeer mooi uitzicht op de bergen en de rivier.
De appartementen zijn dan ook volledig uitgerust van fruitpers tot broodrooster en diepvriezer tot oven. Kortom alles wat je maar nodig hebt. Aan privacy heb je geen gebrek aangezien elk apppartement over een eigen inkom beschikt.

Wij hebben ook verschillende uitstappen gedaan dat we als tip gekregen hadden in de zelfgemaakte info brochures van Paul & Astra, bij hun kan je ook altijd terecht voor tips over restaurantjes in het nabijgelegen gezellige dorpje, Agia Galini.

Wij hopen in de toekomst zeker nog eens terug te gaan!

Datum van verblijf: mei 2019
17 jun 2019
Dank je wel voor jullie mooie recensie;-)
OnAir0370 ...
1 beoordeling
“Heerlijke week gehad in Mesa Riza”
Beoordeeld op 27 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Wij verbleven in de paasvakantie een weekje in Mesa Riza: tof onthaal door Paul met voldoende uitleg en zonder te veel regeltjes. De lokatie: prachtige en rustige ligging, heel mooi uitzicht vanuit appartement delta, zeer volledig ingericht appartement (inclusief praktische zaken zoals kruiden, olie, koffie, toiletpapier, vuilniszakken, afwasmiddel,...), dichtbij Agia Galini (kleine boodschappen, lekkere restaurantjes). Ook bij het zwembad en in het poolhouse was het erg aangenaam zitten. De map met info die je vindt in het appartement is een leuke leidraad voor uitstappen: toffe wandelingen door de kloof van Agio Farango en door Dragon kloof gemaakt (telkens eindigend op prachtig bijna verlaten strand), cultureel bezoek Preveli klooster, leuke (snorkel) stranden bij Agios Pavlos en Agios Georgios, .... Wij hebben samen met onze kinderen (15, 13, 11 jaar) heel erg genoten en kunnen Mesa Riza bij iedereen warm aanbevelen.

Datum van verblijf: april 2019
28 apr 2019
Prachtig! Dank je wel;-)
tonjah930
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Heerlijke plaats om te verblijven.”
Beoordeeld op 23 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019

Paul heeft naast een prachtige locatie het in en rondom het huis mooi voor elkaar. Alles is zo ongeveer aanwezig. Een heerlijke plek om twee weken te verblijven. Paul bedankt voor je gastvrijheid, je tips, je verhalen en humor. Succes met de verdere huurders.

Datum van verblijf: maart 2019
28 apr 2019
Bedankt voor je toffe review!
Katia M
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 24 juli 2018 voor een verblijf in juli 2018

Heel mooie vakantie gehad! Prachtige omgeving, veel natuur, mooie cultuur en prachtige stranden! Heel net appartement op een paradijselijke locatie!! Aanrader!

Datum van verblijf: juli 2018
24 jul 2018
Dank je wel:-)
lunadesig ...
Brussel, België
“Fantastic”
Beoordeeld op 24 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Mesa Riza is een mooie plek waar je volledig tot rust kan komen. Helderblauw zwembad, poolhouse, terras en ruim appartement. Warm onthaal door Paul de gastheer die ons ook info en een lange lijst met tips, lekkere restaurantjes en bezienswaardigheden in de regio gaf.
Een dag op excursies met Paul is een ware aanrader. Je komt dankzij deze wijze en attentvolle 'James the 4x4 driver' op prachtige en verborgen plekken. De beklimming van de Kofinas berg en de heerlijk picknick zullen we niet snel vergeten.
Bedankt Paul, w'll be back one day !

Datum van verblijf: mei 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren