Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Geweldige ervaring, prachtige hotelkamer, ruim, schoon, gezellig, lekker balkon, mooie tuin, zwembaden, heel erg vriendelijk personeel. Niets is te veel. Rustige omgeving, behalve het privé zwembad van de benedenbuurman maakte veel lawaai, op loopafstand van stadje om gezellig te winkelen of terrasje te pakken. Strand in de omgeving stelt niet zo veel voor.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel zou ik iedereen aanraden.
Wat een topper ! Wij verbleven hier 12 dagen/ 11 nachten en hebben de tijd van ons leven gehad . Een beter hotel dan dit vind je niet denk ik .
Zeer net hotel , heel mooie kamers , vriendelijke staf , vriendelijke poetsdames , de mensen van de bar en de keuken zijn eveneens zeer vriendelijk . Het eten is er zeer lekker , zeer uitgebreid en gezellig vertoeven . Niets is teveel als je hen iets vraagt ! Drie mooie zwembaden , waaronder 1 voor de kleintjes , gezellige tuin om in te zonnen , zeker genoeg ligbedjes aanwezig , je hoeft er niet van smorgens vroeg je handdoek te gaan leggen , wat in veel andere hotels wel zo is ! Ik heb er ongelooflijk van genoten en ga er zeer zeker nog naar terug . De omgeving is prachtig . Een topper

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Irini Mare is een prachtig hotel met moderne kamers en met goede bedden. Het ontbijt heeft voor ieder wat wils, de zwembaden zijn schoon en het strand is op loopafstand. Het is wel wat jammer dat het erg Duits georiënteerd is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 17 mei 2016

geweldig hotel, een beetje buiten maar op wandelafstand van Agia Galini gelegen. Super vriendelijk personeel dat altijd hulpvaardig is en Engels en/of duits spreekt. Propere ruime kamers die dagelijks opgemaakt worden . Super restaurant zowel bij t ontbijt als avondeten. En vooral de rustige tuin met zijn zwembaden .. en must

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 16 juli 2015

Proper,netjes,verzorgd.Perfecte rustige ligging.Personeel vriendelijk.Klein minpuntje:eten mocht wat meer Grieks zijn,het was een beetje afgesteld op de 80 percent Duitsers die er komen.Is wel een hotel waar we willen terugkomen.

Datum van verblijf: juni 2015