Beoordeeld op 1 augustus 2017

Enige nadeel was dat je steeds de auto nodig had om in het dorpje of waar dan ook te komen maar het resort zelf was fantastisch. Mooi uitzicht, geweldige service, elke dag bijzonder ontbijt. wij hadden een moderne maissonette waar geen wasmachine of vaatwasser in aanwezig was maar dat was geen probleem want er kwam dagelijks een lieve dame schoonmaken en die zorgde ook voor de (af)was kortom pure verwennerij!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 7 mei 2017

Goed gelegen op een 2km van de haven, je hebt dus een auto nodig. Enorm vriendelijk en gedienstig personeel, verzorgde appartementen ( wel weinig stopcontacten), erg netjes met groot schaduwrijk terras.Gastronomisch ontbijt, alle dagen wat anders maar allemaal erg lekker. Spijtig dat hier van dezelfde kok geen restaurant ter plekke is! voldoende parking voor de aut.

Kamertip: vraag iets hoger gelegen kamers ivm uitzicht
Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 18 augustus 2016

Lenikos is een klein en prima onderhouden resort op ruim 2 kilometer van Agia Gallini. Een huurauto is dus een must als je het resort af wilt. De appartementen zijn modern en zeer schoon. De staf is erg vriendelijk en het ontbijt is iedere ochtend een feestje. Zoveel lokale lekkernijen gemaakt door de de beheerders dat je er iedere morgen naar uit kijkt. De drie kleinen zwembaden zijn geen zwemparadijzen maar meer dan voldoende om even af te koelen en bij te vertoeven. Al met al een aanrader voor iedereen die een week lekker willen genieten in een rustige resort in een omgeving waar genoeg te doen is. In Agia Galini zijn een paar prima eetgelegenheden maar drink niet te veel want de weg terug is donker en bochtig.

Kamertip: Hoewel er voldoende ruimte is om te genieten van het uitzicht zijn er kamers zonder eigen terras of balkon.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 19 september 2015

Prachtige suite, fijn terras, zeer goed uitgeruste keuken (nog nooit eerder gezien), rustig gelegen, privéparking aan suite, mooi onderhouden resort, leuke en rustige zwembaden.
Zeer lekker en origineel ontbijt. Elke dag anders.
Suite werd dagelijks bezocht door een kamermeisje met verse lakens, handdoeken,...
Ligt op 3 km van het centrum van Agia Galini, waar er veel eetgelegenheden zijn. Voor ons was dit prima. Wij slapen liever niet in een drukkere badplaats...
Een unicum op alle vlakken.

Anekdote: ons vliegtuig had 5 uur vertraging. Hierdoor waren wij pas om 5u30 op de locatie. Eva heeft ons op dat vroege uur hartelijk ontvangen. Ook ons eerste ontbijt heeft ze speciaal later geserveerd (ze ging wel zien wanneer we arriveerden). Dit vinden wij pas service!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 8 juni 2015

Het hotel ligt op ca 5 minuten rijden van Agia Galini en hierboven vind je niks dan rust, comfort en een heerlijk uitzicht. De bedden zijn wat hard maar prima voor ons. Ontbijt hebben we telkens zelf op ons eigen terras gemaakt omdat het uitzicht er zo heerlijk was. Er liep een schattig zwart/wit hondje rond. Hij week niet van onze zijde, tijdens ons verblijf. Omdat hij een riempje droeg dachten wij dat hij bij het hotel hoorde. Maar op de laatste dag hoorden we dat hij was aan komen lopen en op straat moest slapen. Als we met de auto hadden gereisd, dan hadden we hem mee naar Nederland genomen. Helaas hadden we geen tijd om alles nog te regelen zodat hij met ons mee naar Nederland kon vliegen.
Ik hoop dat andere gasten dit lezen en het schatje willen adopteren. Ik zet een foto van de lieverd op Tripadvisor.

Heerlijke plek!

Kamertip: Vraag vooral om een kamer met goed zicht op zee, vanaf je terras of balkon. Lekker eten kan o.a. bij Restaurant Romantika.
Datum van verblijf: juni 2015