“Heerlijke vakantie gehad bij dit prachtige ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
esthera_j ...
Leiden, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke vakantie gehad bij dit prachtige complex!”
Beoordeeld op 21 juli 2017 voor een verblijf in juni 2017

Galini Breeze is een ontzettend mooi, kleinschalig en luxe complex dat van alle gemakken is voorzien! De studio's zijn erg ruim en brandschoon met een mooi terras en heerlijke douche. Ook het zwembad is erg mooi met een prachtig uitzicht, waarnaast we 's morgens tevens van een heerlijk ontbijt hebben kunnen genieten. De eigenaren, Monique en Marc, waren daarnaast ontzettend gastvrij. Het strand en het leuke dorpje zijn op loopafstand en dat was ook erg fijn. Wij hopen hier zeker nog eens terug te komen!

gevanderd ...
Amsterdam, Nederland
Niveau 4 bijdrager
36 beoordelingen
17 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Genieten met de hoofdletter G”
Beoordeeld op 7 juni 2017 voor een verblijf in mei 2017

Dit (nieuwe) kleinschalige nieuw complex is werkelijk van alle gemakken voorzien en heeft een fantastisch uitzicht. De 4 vrijstaande studio's bieden veel privacy en hebben een heerlijk schaduwrijk terras en ongeëvenaard dakterras.
De 2 (Nederlandse) eigenaren zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak en zij leiden dit complex met heel veel liefde.

simvdgraa ...
Amsterdam, Nederland
1 beoordeling
“Prachtige ligging en fantastische accommodatie.”
Beoordeeld op 31 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

De bungalows zien er heel mooi strak en schoon uit. Elke bungalow heeft een terras waar je lekker even kan bijkomen en vooral genieten van het prachtige uitzicht over de zee. Marc en Monique, de eigenaren, zijn zeer gastvrij en wij hebben elke morgen een heerlijk ontbijtje genoten bij het zwembad, met wederom dat mooie uitzicht. De omgeving is mooi, je kunt naar vele prachtige kloven en strandjes rijden met de auto. Het leuke dorpje met gezellige en goede restaurantjes is op loopafstand, ongeveer 10 minuten lopen. Wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug. Een aanrader!!!

Anita v
1 beoordeling
“Prachtig kleinschalig complex met schitterend uitzicht op loopafstand van strand en dorp.”
Beoordeeld op 21 april 2017 voor een verblijf in april 2017

Een lot uit de loterij. De studio's zijn mooi en modern met eigen terras en dakterras. Elke ochtend een heerlijk ontbijt aan het zwembad en dan genieten van de omgeving door er op uit te trekken of lekker om je heen te kijken (bergen en zee in 1 uitzicht is prachtig). 's Avonds een drankje aan het zwembad voordat je naar het dorpje wandelt voor een heerlijk diner. Fantastische gastheer en gastvrouw waardoor deze midweek voor ons voelde als het genoemde lot uit de loterij.

Je leeftijdgroep 50-64
Pieter-Jo ...
Soest, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig kleinschalig resort, fantastisch uitzicht, supervriendelijke eigenaren”
Beoordeeld op 17 april 2017 voor een verblijf in april 2017

Een heerlijk nieuw kleinschalig resort met zwembad. Net buiten het levendige Agia Galini aan de zuid kust van Kreta. Op loopafstand van restaurants en bars en ook het strand. Met onze huurauto mooie tochten gemaakt door de bergen en naar andere baaitjes. Wij zaten in app Sky, de hoogstgelegen van totaal 4 app, met een geweldig uitzicht over de baai aan de ene zijde en de bergen aan de andere zijde. Heerlijk comfortabel app, met regendouche, lekker bed, kitchenette met Nespresso apparaat en ook waterkoker. Supervriendelijke en gastvrije NL eigenaren die elke ochtend een heerlijk ontbijt verzorgen.

SophieHin ...
Bussum, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig complex met geweldig uitzicht!”
Beoordeeld op 16 april 2017 voor een verblijf in april 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Dit prachtige complex wordt gerund door twee hele lieve mensen. Je voelt je gelijk thuis, het ontbijt is heerlijk en de locatie is prachtig. Aan de ene kant zie je de zee liggen, aan de andere kant kijk je uit op de mooie bergen van Kreta. Binnen een paar minuten sta je in het leuke dorpje en op een mooi strand. De studio's zijn erg mooi ingericht en het zwembad is prachtig. Zeker een aanrader!

Je leeftijdgroep 18-24
Carlaopva ...
Baarn, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Luxe, warmte en gastvrijheid op een top locatie!”
Beoordeeld op 12 april 2017 voor een verblijf in maart 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat een schitterend en heerlijk kleinschalig resort! Hier gaan we zeker terugkomen. Top appartement met uitzicht op zee, fraai design, heerlijke bedden en fijn dat er ook een keukentje in zit… Al hebben we daar weinig gebruik van gemaakt omdat het ontbijt van Galini Breeze (bij het zwembad!) té verleidelijk was. En de verse vis in de restaurantjes ons 's avonds naar het gezellige dorpje lokte. Tip: eind maart is al een goede periode om te gaan, zelfs al lekker gezwommen!

Dank Marc & Monique voor de gastvrijheid en het warme begin van de lente!

Antwoord van management
13 apr 2017
Geweldig! Dank - en jullie waren inderdaad zo'n beetje de eersten die in het frisse zwembad gingen zwemmen in het verse voorjaarswater :)!
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren