“Super goed eten en zeer vriendelijk personeel”
Beoordeling van Taverna Zorbas

Taverna Zorbas
Geclassificeerd als nr. 6 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant in Agia Pelagia. Heerlijk eten, goede prijs en erg vriendelijke bediening. Mooi uitzicht op zee. En echte aanrader!

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat het een gezellig en druk bezocht restaurant is vonden wij het eten van mindere kwaliteit dan de andere restaurants in de buurt. Onze voorkeur ging daarom uit naar Mythos en Acropolis. Prijs en kwaliteit onder de maat.

18 september 2018 beoordeeld

Enorm lekker gegeten met mijn partner. Mooi uitzicht over de baai als je aan de rand van het restaurant zit. Vriendelijke bediening en erg netjes. Het eten is er heerlijk, zeker leuk om een keer te eten als je in Agia Pelagia bent.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The best elk jaar weer eten goed en zeer vriendelijk strand zeer goed warm en mooi het eten is altijd goed niks is te veel en zeer goede raki zelf gemaakt

15 september 2018 beoordeeld

Na 18 jaar weer eens een dag terug geweest in Agia Palagia. Uiteraard gegeten bij Zorbas restaurant ...Odysseas . Met beide grijze haren herkennen we elkaar toch en na wat herinneringen te hebben opgehaald via de kaart een bestelling geplaatst. Dit werd knoflookbrood...giouvetsi en mixen gril. En nagerecht aardbeien met slagroom. Al met elkaar was het weer waanzinnig lekker en verdiend dit restaurant in mijn ogen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Laat u niet van de wijs brengen door Markiey99...ook de gyros is waanzinnig lekker. Odysseas we come back next week

Reizigers die Taverna Zorbas bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Taverna Zorbas geweest? Deel je ervaringen!