“Geweldige gastheer en heerlijk eten”
Beoordeling van Taverna Zorbas

Taverna Zorbas
Geclassificeerd als nr. 7 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
19 juni 2018 beoordeeld

2 x geluncht en 3 x diner gehad, kregen heerlijke toetjes, persoonlijke bediening en veel aandacht en dan die flesjes Raki nog.....

15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer van het restaurant is gemaakt met fotos uit Zorba de griek en de soundtrack van de film staat op repeat. Leuk om een thema zo door te voeren. Maar niet fijn als je vaak terug wilt. Maar dat is een kwestie van smaak gelukkig. De kaart is typisch Grieks maar als 1 van de weinigen op deze locatie wordt er ook Gyros geserveerd. Bediening is vriendelijk en zakelijk.

10 mei 2018 beoordeeld

Groot restaurant dat bij een resort hoort. Je kunt echter ook gewoon a la carte eten als je er niet verblijft. Mooi uitzicht op zee en de ondergaande zon. Aardige gastheren die een woordje Nederlands spreken. Je zit er ruim op lekkere stoelen. Uitgebreide menukaart.

10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We eten met smaak van fijne kaart voor onze smaak. We kiezen een paar groentengerechten en kleine gebakken visjes. De bediening is snel en prettig.
De witte wijn smaakt er voortreffelijk bij en wij zijn zeer voldaan!

7 oktober 2017 beoordeeld

De mensen doen erg hun best om je tevreden te stellen, en dit wordt naar mijn idee oprecht gemeend en ervaren. Goed eten, smaakt ook vers en goed gekruid. Beter dan de meeste tavernes. Na afloop krijg je raki en/of fruit van het huis. Gezellig plekje om te zitten, je kijkt leuk weg.

Reizigers die Taverna Zorbas bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Taverna Zorbas geweest? Deel je ervaringen!