“Vasilis”

Taverna Bar Vasilis
Geclassificeerd als nr. 1 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Keukens: Grieks
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , alles kraakvers !Twee broers in de bediening die super vriendelijk zijn! Een echte aanrader!!!

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle positieven beoordelingen besloten om zelf hier maar eens te kijken. Onder de echte Grieken op Kreta staat dit restaurant ook enorm goed bekend en daarom zitten er ook de gehele dag door zowel toeristen als locals.

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten en er werd voor ons meteen een babystoeltje geregeld. We kregen kaas en olijven als aperitief. De ober begon een gezellig praatje over dit familie restaurant. Na ons heerlijke voorgerecht, kregen we het hoofdgerecht. Alles wordt echt gedaan met als doel een hoge kwaliteit te leveren. Heerlijk koude glazen voor het bier, doekjes om je handen schoon te maken, zelfs citroenwater om je vette vingers in te wassen.

Het eten was echt heerlijk, na het betalen hebben we meteen gereserveerd voor de volgende keer over een aantal dagen.

De prijs is ook echt goed te doen, wij hadden twee grote bier, twee voorgerechten, twee flinke hoofdgerechten voor nog geen 40euro.

Het is nu zondag, woensdag gaan we weer!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gastvrij en alles vers. Ze hadden zelfs glutenvrij brood voor onze zoon. Mooie locatie, aan het strand met uitzicht over een mooie baai. Je kunt de olijfolie, die ze zelf maken, ook kopen. Wij hebben er heerlijk gegeten. Top!

19 oktober 2017 beoordeeld

Echt een pareltje. Alles is vers en met smaak bereidt. Bediening door twee broers die meer dan gastvrij zijn. Vandaag de lamsspies geprobeerd mals, fris en heerlijk van smaak. Ook de grote gamba’s zijn van top kwaliteit. Als slagroom op de taart krijg je vaak (altijd) een echt lekker dessert van het huis. Fred en Nicole

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten. En de gastvrijheid is ook super. Deze mensen allemaal ook stuk voor stuk super. Echt en aanrader om wat te gaan eten. Super!!!

Reizigers die Taverna Bar Vasilis bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Taverna Bar Vasilis geweest? Deel je ervaringen!