“Ontzettend leuke bar, lieve eigenaresse en heerlijke cocktails”
Beoordeling van Bloom Cocktail Bar & Food

Bloom Cocktail Bar & Food
Geclassificeerd als nr. 4 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een enorm leuke bar, ziet er ontzettend gezellig uit. Hele leuke muziek, heerlijke cocktails en een lieve eigenaresse. Zeker heen gaan!

31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg smaakvolle inrichting, echt prachtig. Lieve, gastvrije gastvrouw. Heerlijke cocktails! Aanrader!

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer en vriendelijk personeel. Je kunt daar rustig relax zitten met een lekker muziekje erbij!

Bloom C, Ιδιοκτήτης van Bloom Cocktail Bar & Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

thank you very much, dear DSmeets. Very polite that you devoted little of your time to writing this so good reveiw .We are happy to welcome you all the time.Salute

30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingerichte bar, fijne muziek en lekkere cocktails ! Ik dronk een zombie en mijn vriend een cucumber gin tonic. Vriendelijke gastvrouw die met recht trots is op haar aanbod en je hier ook graag meer over verteld. Zeker een plek om nog eens heen te gaan !

Bloom C, Ιδιοκτήτης van Bloom Cocktail Bar & Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

dear Leonietje33 Thank you very much. We delight in enjoying your visit to BLOOM and in the photo are two beautiful, bright, and happy faces. See you again .Until then ,Salute

3 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lieve gastvrouw, die heerlijke cocktails maakt. Wij hadden een Espresso Martini en een Negroni en die waren super! Op de inrichting van de bar was mijn vriendin meteen verliefd. Modern brocante, super gezellig en echt iets anders dan de klassieke (natuurlijk ook gezellige) taverne. De muziek was ook top, goeie jazzy lounge hits met af en toe een oude zwoele klassieker, bijvoorbeeld iets van Edith Piaf. Al met al, zeer sfeervolle bar, waarvoor wij zowel voor de gastvrouw, de winkel op zich en voor de drankjes voor zouden terugkeren. Absolute aanrader.

Bloom C, Ιδιοκτήτης van Bloom Cocktail Bar & Food, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2018

Dear RealMikeVos, thank you very much for describing Bloom with such wonderful words. The presence of you and your Lady at BLOOM shaped our night. you are very nice and kind persons It was my pleasure that you visit my place. Hope see you soon. Until then ,Salute

Reizigers die Bloom Cocktail Bar & Food bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Bloom Cocktail Bar & Food geweest? Deel je ervaringen!