“Wederom Geweldig!!!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al drie jaar op een rij wezen eten bij Giorgos, onze Nederlands sprekende Griek, hij stelt je nooit teleur, heerlijk eten en gezellig personeel. Als je in Agia Pelagia op vakantie bent MOET je daar minimaal 1x gegeten hebben!

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in dit sfeervolle restaurant gesmuld van diverse locale gerechten. Gemixte salade, gyros, souvlaki en plaatselijk gevangen vis. Alles perfect, gastvrije en persoonlijke bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Van harte aanbevolen!

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk en gezellig restaurant. Heerlijk eten. Aardige bediening en eigenaar spraaktechnologie goed Nederlands. Aanrader voor gezinnen met kinderen. En je hebt een prachtig uitzicht op zee.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze eerste avond in Kreta heerlijk gegeten in Mythos! Alle lovende beoordelingen op Tripadvisor zijn volledig terecht! Meer dan vriendelijke bediening! Top!

22 oktober 2017 beoordeeld

Het eten is hier echt geweldig !
Zijn al vaker in Agia Pelagia geweest en gaan steeds hier naar toe ! Echt zo goed
Heel vriendelijke zijn ze er het is echt thuis komen !
De eigenaar spreekt ook wat Nederlands wat hij van de toeristen heeft geleerd altijd handig !! De kok kookt echt heerlijk en het is vers wat heel belangrijk is !

Reizigers die Mythos taverna bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Mythos taverna geweest? Deel je ervaringen!