“Rust en genieten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 september 2018 beoordeeld

Relatief klein restaurant met beperkt aantal tafels. Daardoor rust in het resraurant. Wel alle tafels bezet maar de heer in de bediening (eigenaar?) was heer in huis en had volledige overzicht. Daardoor perfecte bediening en gastvrijheid. En het eten? Heerlijk!!! Een restaurant die duidelijk heeft gekozen voor eigen stijl en kwaliteit i.p.v. massa.

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een super ambiance. Wat een verademing na Socrates. Zeer vriendelijke bediening en geweldig eten. De kokkin is echt een tovenares. Allebei een heel anders, maar erg smaakvol, gerecht. Niet typisch Grieks, maar zo ontzettend lekker. Na 10 dagen dezelfde gerechten in de “gewone” tavernes, een super smaakervaring !!!

9 augustus 2018 beoordeeld

Het eten is net even anders dan in een traditioneel Grieks restaurant. Maaltijden met een lekkere twist in een leuke ambiance. Soms moet je er even op wachten, maar dat is het waard. Veel gasten komen er meerdere keren eten.

19 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer heerlijk gegeten .
Het is een klein familie restaurant.
De vrouw staat in de keuken en maakt de heerlijkste gerechten , alles vers dus "home" made !!!

Lekkere Mexicaanse gerechten maar
Ze hebben ook heerlijke gerechten met b.v groenten en quinoa.en niet te vergeten heerlijke hamburgers Dus ee
wat anders dan de Griekse keuken .
En het uitzicht is fantastisch .
Dus perfecte en gastvrije bediening en geweldig lekker eten .wat willen we nog meer op de vakantie.
Wij gaan zeker nog eens terug .

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier terecht op aanraden van een jong stel uit ons appartement.
Bij binnenkomst merk je al meteen de gezellige sfeer.
De gerechten zijn erg smaakvol en hebben een Mexicaans tintje.
We hebben elke dag ergens anders gegeten maar dit was met zekerheid het beste!
Echt een aanrader!!!

Reizigers die The Home Agia Pelagia bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In The Home Agia Pelagia geweest? Deel je ervaringen!