“Lekkere cocktails gedronken”

Geclassificeerd als nr. 17 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
15 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pal aan zee en in een mooie cleane witte inrichting kun je hier prima cocktails drinken. We hebben hier niet gegeten. De bediening is correct maar wel een beetje stug en koel. De muziek bestaat uit de laatste fijne hits maar wel uitgevoerd door andere artiesten. Zal wel iets met rechten te maken hebben. Was voor ons ook onderdeel van het vertier

14 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute topper als je van seafood houdt! Direct aan het strand gelegen. Alles in nautische style zelfs de kleding van de bediening. De sfeer is gelijk goed. Het eten is helemaal top!! Er is duidelijk veel aandacht besteed aan het opdienen. Dit is genieten op Kreta! Het personeel is opvallend attent en hulpvaardig. Eigen initiatief van een ober om van ons een foto te maken maakt de beleving compleet. Dit restaurant heeft een nautisch streepje voor! Ga het zelf beleven!

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder onvriendelijk en ongastvrij ontvangst. Kwamen wij (gezin) op een verkeerd moment? Zo zag het er in ieder geval niet naar uit, nog genoeg lege tafels gezien.
De ober welke onze bestelling op nam had er overduidelijk geen zin in. Nog nooit zo een chagrijn in een restaurant gezien!
De kipfilet​ was droog, de frietjes zo niet nog droger. De zwarte tagliatelle met garnalen was lekker, helaas maar 4(!) garnaaltjes, en dat voor 13 Euro.
En waarom moesten alle obers zo nodig de halve avond naar hun smartphone staren? Werkelijk geen idee.
Een open keuken geeft altijd wat extra's in een restaurant. Nou hier dus niet, enig vorm van keuken moraal (de gasten kunnen je zien werken) ontbreekt in ieder geval.
Kortom, links laten liggen en lekker terug lopen naar Zorbas.

9 augustus 2017 beoordeeld

Op onze eerste avond in Agia Pelagia zijn we hier gaan eten omdat de hele ambiance er zo prachtig en goed verzorgd uitzag. De ober keek ons aan en zei dat hij een mooie plekje voor ons had. Helemaal achterin de grote, half open zaak was een halfrond hoekbankje uit de muur gebikt, voorzien van zachte kussens en zo ontstond een romantisch plekje voor twee met prachtig uitzicht over de baai van Agia Pelagia. Het eten (en de wijn) was zonder meer fantastisch, ik had vooraf de tonijn carpaccio en die was buitengewoon smaakvol, mijn man had oesters ook enorm lekker. Als hoofdgerecht een visje. Maar 39 euro voor alleen een visje is op Kreta heel erg prijzig. Gelukkig was het een overheerlijk visje.
Vanwege de prijskaart zijn we hier maar één keer geweest, maar wat hebben we er enorm van genoten!
Heb je een leuk gevulde portemonnee, ga hier dan heen, je krijgt er absoluut geen spijt van.

7 augustus 2015 beoordeeld

Mooi uitzicht, vlak naast het strand met een erg professionele bediening en goeie keuken. Een van de beste gerechten gegeten van me vakantie

Reizigers die Almyra Seaside Food & Cocktails bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Almyra Seaside Food & Cocktails geweest? Deel je ervaringen!