“Goed eten!”

Le Gourmet Taverna
Geclassificeerd als nr. 19 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Keukens: Grieks
27 augustus 2018 beoordeeld

Hier een aantal keer heerlijk gegeten. Konstandinos(de eigenaar) kwam ons vanaf de eerste keer hartelijk begroeten en heeft ons steeds weer verrast met de heerlijkste vis en vlees gerechten. De bijpassende Kretenzer wijnen vielen ook zeer in de smaak. Op onze laatste vakantie dag kregen wij een heerlijke fles van Konstandinos eigen wijn mee naar huis, hoe leuk is dat!

5 juli 2018 beoordeeld

De ligging van dit restaurant is fantastisch en de tent ziet er leuk uit. De twee sterren baseer ik op het uitzicht en het eten, waar niet zo veel op aan te merken was. De drie ontbrekende sterren zijn voor de bediening, die ronduit teleurstellend en nog net niet onbeschoft was. Zakelijk aangesproken door een kelner die meer aandacht had voor z'n 'oortje' dan voor z'n gasten, na ontvangst van het hoofdgerecht werden we domweg genegeerd. Waar anderen een glaasje raki kregen, werden wij afgescheept met een stukje meloen en de rekening. Gelukkig zijn er zat tenten aan dit strand die er meer moeite voor doen.

2 juli 2018 beoordeeld

Hier wordt je door Kostas, zijn dochter en personeel verwelkomd als graag geziene gasten. Heerlijke griekse keuken, niet duur. Zoals op meerdere plekken op Kreta, als je de rekening vraagt, krijg je nog van alles van het huis. Echt een aanrader!!!!

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De diepvries pizza is terug! Ik las vooraf een recensie van iemand dat de pizza uit de vriezer kwam. Deze kwam uit 2016. Nu in 2018 is er nog niks veranderd. Een pizza van diepvries formaat en smaak voor €8,50. Doe mij dan maar een bezorgde dominos pizza.

Mijn vriendin nam spaghetti bolognese. Was niks beter dan wat een typische student je voor zou zetten. Een klont spaghetti, met karige saus in de breedste zin van het woord karig. Dat voor €7,50.

De "portier" is ook heel irritant. In eerste instantie vraag je jezelf af of je een restaurant of een nachtclub binnenkomt.
Bij een normale vraag; wat zit er op een pizza speciaal? kijkt hij weg en noemt in een razend tempo de ingrediënten op. Ik heb hem gevraagd of hij het wou herhalen. Waarop hij mij aankeek alsof ik doof was.

Bagger! Er zijn veel leukere tentjes op deze kustlijn, waar je wel als gast behandeld word. Om een voorbeeld te noemen, bij alle restaurants krijg je brood gratis. Hier moet je ervoor betalen.

Kortom ik zou het kort omschrijven als een vreetschuur met een uitgebreide kaart.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit familie restaurant .
Alles goed fris en vers met aandacht klaar gemaakt .
Aanrader als je hier in de buurt bent .
Mooi uitzicht op de zee.

Reizigers die Le Gourmet Taverna bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Le Gourmet Taverna geweest? Deel je ervaringen!