“Prachtige plek, goede service”
Beoordeling van Yamas

Yamas
Geclassificeerd als nr. 16 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste restaurant waar we gingen zitten na de ochtend te zijn aangekomen. We namen 2 heerlijke koude biertjes en bestelde van de kaart. Kregen vooraf nog brood met tapenade en boter om vervolgens heerlijk eten te krijgen. Het uitzicht vanaf het terras maakte alles af. Na deze ervaring nog zeker 4 keer teruggekomen voor lunch en ook diner. Elke keer weer goed eten en goede service met name van Elena die ons elke keer weer vriendelijke begroeten. top plek!!

Datum van bezoek: juli 2018

5 november 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel die zeker je vakantie willen laten slagen. Het is een leuk, gezellig en sfeer vol restaurant. Waar je heerlijk kunt eten en lounge. Je hebt hier echt een vakantie gevoel.

Datum van bezoek: september 2017
23 september 2017 beoordeeld

Dichtbij hotel Peninsula kwamen we lopend op de weg naar het dorp hier langs. Yamas hoort bij hotel Eva Mare. Je kunt hier wat drinken en eten. In het hoogseizoen is het aan te raden om te reserveren voor het eten. . Het ligt op een hoger gelegen gedeelte zodat je vanaf het terras een prachtig uitzicht hebt op de baai van Agia Pelagia. De bediening is niet altijd even snel maar wel heel vriendelijk. Het is ook een sisha lounge. Je kunt hier op fijne banken heerlijk wat drinken en het eten is er goed en ze zijn niet duur.

Datum van bezoek: september 2017
19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Combinatie van lounge en restaurant, mooi ingericht en prachtig zicht op de kust van Agia Pelagia. Je kan er genieten van verfijnde gerechten en lekkere cocktails met vriendelijke bediening. Kortom niet te missen als je in de buurt bent.

Datum van bezoek: juli 2017
17 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen na elkaar geweest super gezellig super lekker vriendelijke bediening op zaterdag dj with lounge music.
Gewoon schitterend.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Yamas bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Yamas geweest? Deel je ervaringen!