“Superlocatie!”

Keukens: Grieks, Mediterraan
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele leuke setting als Beach bar op een klif met prachtig uitzicht over de baai! Leuke muziek, soms door dj die zelf mixt. Eten goede kwaliteit met vriendelijke bediening. Na afloop cocktail op de lounge banken. En ook de mogelijkheid van shisha (zelf niet geprobeerd). Absolute aanrader alhoewel het wat lastig te vinden is. Ligt naast Hotel Eva Mare.

Datum van bezoek: juli 2017

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant, heerlijk eten, prachtig ingericht en een super uitzicht over zee, om over de vriendelijke obers nog niet te spreken. Kortom een top tent! Ook om 's avonds heerlijk een cocktail te drinken op een van de lounge banken!

Datum van bezoek: juli 2017
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnig mooi uitzicht maar verder verschrikkelijk! We werden niet gegroet bij binnenkomst, wij waren de 3de tafel. We bestelde een Cappuccino Freddo maar kregen een Freddo Expresso. De rekening was wel voor de Cappucino terwijl deze 40 cent duurder was.

Datum van bezoek: juni 2017
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Correcte kwaliteit van eten. Heel verzorgd restaurant en terras. Vlotte bediening en waanzinnig uitzicht! Zeker aan te raden!

Datum van bezoek: juni 2016
28 september 2015 beoordeeld

Dit restaurant is verbonden aan het hotel Eva Mare. Het hotel en restaurant liggen niet in het dorp maar aan Psaromoura Beach. Wij hadden geen half pension en konden dus kiezen waar we gingen voor het diner. Wij hebben 3 keer bij Yamas gegeten tijdens onze week op Kreta. Alle gerechten waren telkens lekker, copieus en verzorgd. Erg vriendelijke bediening en schitterend uitzicht op de baai. Iets duurder dan in Agia Pelagia zelf.

Datum van bezoek: september 2015

Reizigers die Yamas bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Yamas geweest? Deel je ervaringen!