“Avondeten”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel lekker maar de bediening id niet zo vriendelijk daar hou ik niet van dus hebben we er slechts 1 keer geweest

15 april 2018 beoordeeld

Zonder poespas lekker eten, goed verzorgd, zeer vriendelijke eigenaar dessertje en raki aan het einde van de maaltijd, Lekker en betaalbaar.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van alle restaurantjes welke aan de boulevard zitten de mindere keuze. De bediening was bot, het eten was matig en de dessert laat alles te wensen over. Loop nog paar meter door op de boulevard zou ik zeggen

19 september 2017 beoordeeld

Zeker niet slecht, maar we hebben in Agia Pelagia beter gegeten en ook voor minder geld, wel vriendelijke bediening.

18 mei 2017 beoordeeld

Van de 4 geprobeerde restaurants in Agia Pelagia zijn we hier het minst enthousiast over. Niet verkeerd, maar we hebben in dezelfde categorie beter gegeten in andere tenten.

Reizigers die Restaurant El Greco bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Restaurant El Greco geweest? Deel je ervaringen!