“Lekker gegeten in een echt vis-restaurant”
Beoordeling van Kri-Kri

Kri-Kri
Geclassificeerd als nr. 20 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kri-kri, helemaal verstopt in de hoek van het strand. We wilde een keer goede vis eten en dit restaurant werd ons aangeraden. Het was helemaal leeg, dus we gingen maar gewoon zitten en hadden geen idee wat we konden verwachten. Er is inderdaad een groot aanbod aan visgerechten, precies wat we zochten! Het is wat duurder dan de meeste restaurants in de buurt, maar dat merkte je wel in de goede kwaliteit van het eten! Eten was heerlijk, de eigenaar en overige medewerkers waren erg vriendelijk. Goede ervaring, zeker een aanrader!

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigenaar drong erg aan op zijn dure specialiteiten. Toen we er niet op in gingen en onze eigen keuze maakte liep hij boos weg en keurde ons geen blik meer waardig. Ondanks dat was het eten uit de keuken goed.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant gespecialiseerd in heerlijke visgerechten, maar ook zeker de vleesgerechten zijn heel goed...Tijdens onze vakantie hier vaak gegeten. Altijd goede bediening, aardig personeel. Chef kook aan eiland in het restaurant.

8 juni 2017 beoordeeld

Visrestaurant Kri Kri is het eerste restaurant aan de kade. De eigenaar staat in het restaurant je vis te bereiden op het kookeiland. We hebben daar heerlijke visgerechten gegeten. De prijzen op de menukaart zijn iets hoger dan elders, maar daar staat ook wat tegenover. Kortom, een restaurant waar je graag weer terug komt.

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker relaxed gegeten
Rib eye aanrader
Fijne tent geen geslijm door personeel gewoon erg lekker gegeten

Reizigers die Kri-Kri bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Kri-Kri geweest? Deel je ervaringen!