“wat een gastvrijheid”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
13 juli 2016 beoordeeld

2 weken lang hier gegeten.. eten van goede kwaliteit en de mensen zeer gastvrij. een plezier om hier aan tafel te schuiven.. dit jaar weer heb er nu al zin in ..

15 september 2015 beoordeeld

Wij hebben hier 6x gegeten in onze vakantie zo heerlijk is het er
Heel veel keus
Wordt gerund door Bella en haar zoon, en haar man is de kok,
Het zijn ontzettend lieve vriendelijke gastvrije mensen.
Hier moet je echt naar toe gaan als je in Agia Pelagia bent.

26 september 2014 beoordeeld

Wat een heerlijk Grieks toprestaurant is dit. Ter eerste is het eten hier heerlijk en dat geheel wordt omlijst door de vriendelijkheid van Stella en haar zoon Nikos. Tijdens onze 3 weekse vakantie op Kreta hier zeer regelmatig gegeten. Geheel samengevat moet dit restaurant op de 1e plaats staan.

• Sfeer
16 juni 2014 beoordeeld

Een gezellig familie restaurant. Eten is er voortreffelijk.
De bediening is top, Stella en haar zoon Nikos zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader!

• Sfeer
10 juni 2014 beoordeeld

na de vele positieve beoordelingen gingen wij vol goede moed naar Mouragio toe. Bediening was vriendelijk. Eten matig, heel simpel. Broodje vooraf? Ja graag... je had nog niet 1 broodje op of het hoofdgerecht stond al voor je neus.
Het is bij deze ene keer gebleven.

Reizigers die Mouragio Restaurant bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Mouragio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!