“echte aanrader”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2015 beoordeeld

Wij hebben hier 6x gegeten in onze vakantie zo heerlijk is het er
Heel veel keus
Wordt gerund door Bella en haar zoon, en haar man is de kok,
Het zijn ontzettend lieve vriendelijke gastvrije mensen.
Hier moet je echt naar toe gaan als je in Agia Pelagia bent.

Schrijf een beoordeling

26 september 2014 beoordeeld

Wat een heerlijk Grieks toprestaurant is dit. Ter eerste is het eten hier heerlijk en dat geheel wordt omlijst door de vriendelijkheid van Stella en haar zoon Nikos. Tijdens onze 3 weekse vakantie op Kreta hier zeer regelmatig gegeten. Geheel samengevat moet dit restaurant op de 1e plaats staan.

16 juni 2014 beoordeeld

Een gezellig familie restaurant. Eten is er voortreffelijk.
De bediening is top, Stella en haar zoon Nikos zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader!

10 juni 2014 beoordeeld

na de vele positieve beoordelingen gingen wij vol goede moed naar Mouragio toe. Bediening was vriendelijk. Eten matig, heel simpel. Broodje vooraf? Ja graag... je had nog niet 1 broodje op of het hoofdgerecht stond al voor je neus.
Het is bij deze ene keer gebleven.

28 september 2013 beoordeeld

Wij zijn vaste 'Griekenland gangers'. We lezen geen trip advisor adviezen, maar gaan van onze intuïtie uit. Dit was bij dit restaurant een schot in de roos! Men staat niet bij de deur te smeken of we komen eten. Dat hoeft ook absoluut niet: de kracht van Mouragio is niet voor niks de gastvrijheid, het heerlijke eten met als afsluiter heerlijk zelfgemaakt gebak en raki. En dat blijkbaar al 35 jaar lang. Wij zijn bijna elke avond hier gaan eten en hebben zo'n beetje alles geproefd wat op de kaart staat. Niets viel tegen; zoals gezegd in 1 woord 'TOP'. Evenals de prijzen. We hebben in restaurants gegeten waar we veel meer kwijt waren, maar die bij lange na niet de smaak en kwaliteit haalden van Mouragio.

Naderhand toch nieuwsgierig wat anderen van dit restaurant vinden. Dan kom je terecht bij trip advisor en lees je dat iedereen tevreden is op 1 recensie na. En dat is dan ook een recensie die werkelijk nergens op slaat: een stukje vet op het souvlaki vlees.....? Mensen: een stukje vet maakt juist de smaak van het vlees! Het lijkt erop dat deze recensie is geschreven in opdracht van een concurrerend restaurant. Niet erg, maar wees realistisch.

Als het kan komen we hier zeker terug. Wellicht niet voor het eiland zelf, maar dan zeker wel voor dit perfecte restaurant en de gastvrijheid van Stella en haar familie.

Niels en Rianne.

Reizigers die Mouragio Restaurant bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Mouragio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!