“Het gezelligste, beste, heerlijkste, vriendelijkste restaurant van Agia Pelagia!”
Beoordeling van Mouragio Restaurant

Mouragio Restaurant
Geclassificeerd als nr. 17 van 38 Restaurants in Agia Pelagia
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 juni 2014 beoordeeld

Een gezellig familie restaurant. Eten is er voortreffelijk.
De bediening is top, Stella en haar zoon Nikos zijn buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Zeker een aanrader!

Schrijf een beoordeling

10 juni 2014 beoordeeld

na de vele positieve beoordelingen gingen wij vol goede moed naar Mouragio toe. Bediening was vriendelijk. Eten matig, heel simpel. Broodje vooraf? Ja graag... je had nog niet 1 broodje op of het hoofdgerecht stond al voor je neus.
Het is bij deze ene keer gebleven.

28 september 2013 beoordeeld

Wij zijn vaste 'Griekenland gangers'. We lezen geen trip advisor adviezen, maar gaan van onze intuïtie uit. Dit was bij dit restaurant een schot in de roos! Men staat niet bij de deur te smeken of we komen eten. Dat hoeft ook absoluut niet: de kracht van Mouragio is niet voor niks de gastvrijheid, het heerlijke eten met als afsluiter heerlijk zelfgemaakt gebak en raki. En dat blijkbaar al 35 jaar lang. Wij zijn bijna elke avond hier gaan eten en hebben zo'n beetje alles geproefd wat op de kaart staat. Niets viel tegen; zoals gezegd in 1 woord 'TOP'. Evenals de prijzen. We hebben in restaurants gegeten waar we veel meer kwijt waren, maar die bij lange na niet de smaak en kwaliteit haalden van Mouragio.

Naderhand toch nieuwsgierig wat anderen van dit restaurant vinden. Dan kom je terecht bij trip advisor en lees je dat iedereen tevreden is op 1 recensie na. En dat is dan ook een recensie die werkelijk nergens op slaat: een stukje vet op het souvlaki vlees.....? Mensen: een stukje vet maakt juist de smaak van het vlees! Het lijkt erop dat deze recensie is geschreven in opdracht van een concurrerend restaurant. Niet erg, maar wees realistisch.

Als het kan komen we hier zeker terug. Wellicht niet voor het eiland zelf, maar dan zeker wel voor dit perfecte restaurant en de gastvrijheid van Stella en haar familie.

Niels en Rianne.

26 september 2012 beoordeeld

Wij hebben hier 2 x gegeten. Heerlijke verse vis maar ook de ovengerechten, de gevulde tomaten bijvoorbeeld - naar familierecept van Stella, zijn aan te raden. Stella en haar zoon Nikos zijn echt vriendelijk, je wordt hier verwelkomd met een vrolijke lach. Ik hoop hier zeker nog eens terug te komen!

5 september 2012 beoordeeld

Dit typische Grieks restaurant verdiend alle lof. Eenvoudige maar heerlijke gerechten en Stella, haar man en zoon maken je het echt naar je zin. Lieve, warme en eerlijke mensen. Een echte verademing en om nooit te vergeten. ze zien ons daar zeker terug.

Reizigers die Mouragio Restaurant bekeken, bekeken ook

Agia Pelagia, Heraklion Prefecture

In Mouragio Restaurant geweest? Deel je ervaringen!