Beoordeeld op 26 oktober 2016

Bij aankomst kun je nog niet zo goed zien hoe mooi dit hotel ligt. Zodra je in de kamer komt (als je met uitzicht geboekt hebt) of in het restaurant komt zie je het prachtige uitzicht op de Rursee in het dal. De kamer was mooi, schoon en hele fijne douche. Er was niet heel veel keuze qua eten in het restaurant (vaak zijn de menukaarten in Duitsland erg uitgebreid) maar er was zeker voor ieder wat wils. Het eten was heel erg lekker en net iets luxer dan wij gewend zijn van Duitse restaurants. Uitgebreide saladebar en uitgebreid ontbijtbuffet dat constant aangevuld werd. Bediening was top, vriendelijk personeel en overal schoon en netjes. Kortom: echte aanrader!

Kamertip: Betaal net dat kleine bedrag extra voor het mooie uitzicht. Het is het zeker waard.
Datum van verblijf: oktober 2016
Heinz K, Inhaber van Hotel Haus Seeblick, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2016

Vielen Dank für die gute Bewertung,
ich gebe das schöne Lob dem Team weiter.
Bis zum nächstenmal im Seeblick

Beoordeeld op 22 februari 2016

Al voor de derde maal hebben we met een wandelgroep van 14 personen genoten van de gastvrijheid van dit hotel. Ook de prijs kwaliteit is uitstekend. De kamers zijn netjes, het bruin kafeetje is gezellig en het personeel zeer vriendelijk. 's morgens een keizerlijk ontbijt en na een vermoeide wandeling kan je hier 's avonds prima eten.

Het hotel ligt midden in een prachtig wandelgebied waar je elke dag door de bossen en velden kan struinen met prachtige uitzichten.

Een echte aanrader voor een nacht, maar nog lekkerder is twee dagen wandelen en ontspannen in dit echt eifelhotelletje.

Kamertip: Van te voren reserveren
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 22 juli 2015

Verzorgde kamer, nette badkamer. Uitgebreid ontbijtbuffet, zeker in orde ! Bediening zeer vriendelijk & attent. Ook de menukaart voor middag-en avondeten is in orde. De patroon is de Chef keuken !

Kleine suggestie : ligstoelen met paraplu op de ligweide zou ook wel fijn zijn.

Kamertip: Keuze uit niet-rokers kamers
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 2 december 2014

Hotel Seeblick ligt In het Nationaal park vd Eifel, hoog op het Hoge Venen Niveau, met een geweldig panorama en inderdaad een "Blick" op de "See" (het meer) beneden in de vallei.
Goed gelegen (rustig), gemakkelijk bereikbaar en zeer rustig. Perfecte plaats om trips en wandelingen te ondernemen. Het hotel is gezellig en gemoedelijk ingericht. Ruime parking. Warme en vriendelijke ontvangst door de uitbaters. Kamers, sanitair en dergelijke zijn niet van superklasse maar wel degelijk en verzorgd. Seeblick ambieert geen culinaire sterren, maar wij hebben er heel lekker gegeten. Het ontbijt is van een bovengemiddeld niveau, rijk en veelzijdig. De diners waren gevarieerd, verzorgd, aantrekkelijk en lekker, met de Ganzeessen avond als hoogtepunt.
Wij komen hier - als het God belieft - zeker nog terug.

Kamertip: Als het kan, een kamer met balkon met Seezicht.
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 1 september 2014

Mijn vrouw en ik hebben dit hotel meerdere malen aangedaan als uitvalsbasis voor een lang motorweekend in de Eifel. Het is een hotel gelegen in een niet toeristisch deel van de Eifel. Plaatsen als Monschau en Bad Munstereifel liggen in de buurt mocht je toch zin hebben in iets toeristisch. Het hotel wordt gerund door een familie en de service is fantastisch. De keuken is eerlijk en goed. Veel wordt in eigen huis gemaakt en alles is met liefde bereid.

Datum van verblijf: mei 2014