TripAdvisor
Ruoms
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk, vriendelijk en super prijs/kwaliteit”
Beoordeling van La Fringale

La Fringale
Geclassificeerd als nr. 11 van 44 Restaurants in Ruoms
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Werden vriendelijk ontvangen. Hebben een menu genomen, was heerlijk! Dit restaurant is het beste dat we in de buurt ontdekt hebben. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

En restaurant waar je een hele lekker pizza eet.
Wij hebben de menu genomen. Correcte prijs. Plateau d’Ardeche zeer lekker, zalmforel was ok.
Zeker 1 van de betere adressen in Ruoms tov de vele toeristische restaurants.

Datum van bezoek: juli 2019
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd moeilijk om een restaurant te vinden in het buitenland met glutenvrije opties. Nadat we vroegen of er glutenvrije opties waren werden we uitgebreid geholpen. Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen op de kaart. Niet in perfect Engels, maar de serveerster kon zich prima verstaanbaar maken. Het is een rustig restaurant in een zijstraatje van de drukke hoofdstraat. We hebben binnen gezeten in de koele ruimte. Prijs kwaliteit verhouding was prima. 3 gangen menu, 24 euro. En hoef je geen voorafje of dessert dan 21 euro. Ook is alles gewoon los te bestellen. Pizza’s vanaf 8 euro, lekkere dunne bodem! Een leuke combinatie van lokale gerechten, grill opties (vis en entrecote) en diverse pizza’s! Top avondje!

Datum van bezoek: augustus 2018
11 april 2016 beoordeeld

In een zijstraatje van de hoofdbaan door het centrum vonden we La Fringale. Als aperitief namen we de plaatselijke Suze. Beetje bitter, erg lekker. De kabeljauw met risotto was goed van smaak en als dessert namen we regionaal gebak (uiteraard op basis van kastanjes). Vriendelijke bediening. Wij komen nog eens terug.

Datum van bezoek: april 2016
11 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant, aardige mensen en prima eten ! Beter dan alle restaurants in de hoofdstraat van ruoms waar je alleen de snelle touristen menu's voorgeschoteld krijgt !

Datum van bezoek: september 2015

In La Fringale geweest? Deel je ervaringen!