TripAdvisor

La Tarantella
Geclassificeerd als nr. 6 van 68 Restaurants in Saint-Aygulf
Keukens: Italiaans, Pizzeria
14 september 2019 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. We hebben bavette en een lasagne gegeten en dit was beide heerlijk.

Datum van bezoek: september 2019
alida d d, Propriétaire van La Tarantella, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Cher client,
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre repas
A bientôt

31 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gastvrijheid en gezelligheid . Het voelde echt als thuiskomen. De enorme gastvrijheid en vriendelijkheid waar ik en mijn zus werden ontvangen verdient een dikke 10 . Wij hebben alleen een pizza geheten met heerlijke wijn en ik een heerlijke minuty rose van TOP KWALITEIT . iedereen die Saint aygulf bezoekt ga hier eten voor een leuke prijs

Datum van bezoek: januari 2019
4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede gastvrije bediening. We kregen de tip van het hotel. Zeker de moeite waard om te gaan eten. Zeker de gevulde crêpes zijn een aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordelingen hier kloppen volledig .. superlekker gegeten! Heel vriendelijke bediening en ook snel. Zeker een aanrader, net buiten de drukte!

Datum van bezoek: september 2018
2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten met ons gezin in dit gezellig restaurant. Zeer vriendelijke mensen en smaakvolle, goed belegde pizza gegeten uit de houtoven.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die La Tarantella bekeken, bekeken ook

Fréjus, Franse Riviera - Côte d'Azur

In La Tarantella geweest? Deel je ervaringen!