22 mei 2018 beoordeeld

Kamers zijn echt klein, zo geupgrade naar een family suite. Mankementen in deze suite zijn nooit verholpen. 2x haren gevonden in het eten en werd afgedaan als 'normaal'. Niet echt waard voor bijna 750 euro voor 3 nachten.

• Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
Hotel-Saint-Aygulf, Responsable réception van Hotel Saint Aygulf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Beste mijnheer Van der Hoek,
Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw verblijf in Zuid Frankrijk!

Het klopt inderdaad dat de kamers bij ons over het algemeen minder groot zijn dan u in onze Nederlandse vestigingen gewend bent.
Wij proberen ze zo efficiënt en comfortabel mogelijk in te richten.
Zoals u heeft kunnen ervaren bieden onze suites meer comfort, ondanks het -inmiddels verlopen- electronisch probleem.

Uiteraard is het niet normaal een haar in uw eten aan te treffen. Wij zijn er erg verbaasd over dat hier zo laconiek op gereageerd is.
Dit punt wordt zeker onder de aandacht gebracht van ons restaurant- en keukenpersoneel.

Wij hopen dat u ondanks de genoemde punten toch een fijn verblijf heeft gehad in Saint Aygulf.

20 mei 2018 beoordeeld

prima uitvalsbasis voor trips in de mooie omgeving. Sommige kamers nog te renoveren. Goede parkeergelegenheid. Mooi restaurant met prachtig uitzicht, tevens grote terrassen. Mooie tocht per auto door Esterel-gebergte en Corniche.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Hotel-Saint-Aygulf, Responsable réception van Hotel Saint Aygulf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Wij bedankten voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze reactie.
Wij zien u graag bij ons terug!

12 mei 2018 beoordeeld

Fijn dat je de gelegenheid krijgt om feedback te geven. De kamer in het hotel was super. Fijn dat er een apart toilet bij zat. de kamer was ruim en het bed lekker. De schoonmaak prima. En receptionistes ook heel aardig. Er waren alleen 2 ontbijtjes gefactureerd die we niet hadden genuttigd, dat was jammer maar wel gelijk recht gezet.
prijs/kwaliteit verhouding restaurant kan beter.
gastvrijheid personeel Beach club laat de wensen over.
\verder heerlijk genoten!!!

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de genomen moeite voor het geven van uw feedback!
Uiteraard zijn wij erg blij om al uw positieve punten te lezen, maar ook de minder positieven punten nemen wij in acht.
Graag tot ziens!

29 april 2018 beoordeeld

Schuifpui in de kamers aan zeezijde is Out of Date.
Sluiten niet goed af laten geluid en wind door en zijn niet goed isolerend
Voor een van der Valk hotel had ik beter verwacht en is niet te vergelijken met de Valk Hotels in Nederland

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en voor de genomen moeite voor het geven van uw commentaar!
Wij vinden het vervelend dat u niet helemaal tevreden was over de isolatie van uw kamer.
Hopelijk heeft u desondanks toch een prettig verblijf gehad bij ons.

8 februari 2018 beoordeeld

Top locatie en top hotel. Ideale uitvalsbasis om de Cote d Azur te bezoeken. Prachtige kleine steden alsook Monaco en Saint-Tropez te bezoeken. Hotel beschikt over nederlands sprekende eigenaren en televisiezenders

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Hotel-Saint-Aygulf, Responsable réception van Hotel Saint Aygulf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 februari 2018

Het is fijn te zien dat u heeft genoten van uw verblijf hier.
Heel graag tot ziens!