Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Centraal gelegen camping. Als je niet meer dan 30 minuten wilt rijden, kun je je hier prima vermaken. Supermarkt op 4 min lopen. Receptie is vriendelijk en behulpzaam. Restaurant en snackcorner zijn prima. Plan dit bezoek voordat je honger hebt. Tegen de tijd 'dat' je honger hebt is je eten klaar:) Zwembad is netjes op wat los zittende tegels na. Het zand gedeelte is mooi. Wij hadden een huisje/caravan met 3 slaapkamers. Deze was verzorgd maar had helaas geen plek voor de auto. Deze stond in de schaduw tegen de rand van de camping. Dit is niet bij elke caravan zo. De sfeer op de camping is goed en er wordt veel georganiseerd (Alles, maar dan ook alles is in het Frans) Dat is prima voor ons, maar voor onze kinderen was de Kidsclub niet te doen. Jammer dat er geen aandacht wordt geschonken aan de vele nederlandse gasten. Door de prachtige omgeving en de fijne sfeer komen wij weer terug.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 5 juli 2019 via mobiele applicatie

Helaas is er naast de kampeerplekken een voetbalcourt geplaatst welke zeer veel herrie veroorzaakt door de ballen die tegen het ijzeren hek rond de court komen. Vanaf 9 uur ‘s ochtends (van rustig ontbijten dus geen sprake) tot 20.00 uur ‘s avonds hoor je het klengen van de ballen. Hoe harder geschoten hoe meer herrie, dus voor de kids is dit een leuke uitdaging. Soms tot 23.00 uur als de security vergeet het hek op slot te doen.

Een net in de doelen zou al zeer veel kunnen schelen maar helaas dit afwezig.

Wij hebben een klacht ingediend over de herrie en gevraagd om netten maar helaas is er tot nu toe niets veranderd.

Jammer maar voor ons reden om hier niet meer terug te komen.

Datum van verblijf: juli 2019
Equipe-Sandaya, Responsable relations clients van Camping Sandaya Riviera d’Azur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2019

Goededag,
Het spijt ons zeer dat uw kampeerplaats niet aan verwachtingen voldeed.
Om onaangename verrassingen te voorkomen, houdt er rekening mee dat we de mogelijkheid bieden om een specifieke locatie te kiezen voor een toeslag van 30€.

Aarzel niet voor uw volgende verblijf te informeren naar de beschikbare kampeerplaatsen en de ligging van de kampeerplaats om een rustige plaats te kunnen reserveren.

Wij hopen u weer te mogen verwelkomen en een betere ervaring te laten beleven,

Lou ✰ Sandaya Team

Beoordeeld op 22 januari 2019

Deze zandaya camping is erg goed, we waren in een Provençaals huisje, grote wijk van de camping met een grote buitenruimte voor de stacaravan, deze plek is voetgangers het was geruststellend om de kinderen buiten te laten spelen. Prachtig waterpark met glijbanen. We gaan terug!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 september 2018

mooi camping je eigen huisje met badkamertje gemakkelijk strand licht 2 km verder ook de markt 2 km 2 winkels spar dicht bij elke avond vermaak voor ieder wat leuk wel een beetje streng aan het zwembad met je kaart van acsi is het wel zeer goedkoop wij komen nog terug

Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Uitstekende caravan, vriendelijke receptie, zwembad met belachelijk veel regels waardoor kinderen niet echt kunnen spelen behalve van de glijbaan suizen.
Restaurant is belabberd. Eten is prima, nette prijs en smakelijk. Bediening is schandalig slecht. Tafelnummers onbekend, “cola-zero hebben we niet”. Na navragen tóch wel. Serveerster laat tot drie keer toe eten, bestek, drankjes vallen. Bij afscheidsdiner na een uur nog geen eten terwijl gasten die na onze bestelling kwamen al klaar zijn met eten. Aangesproken, toezegging, bog niet, chef aangesproken, nog niet, chef nogmaals aangesproken, ligt niet aan hem maar aan de keuken, chef-kok er bij die verwijst naar handgeld-bestelcomputers en naar de chef, vervolgens zou het nog een kwartier gaan duren. Gefrustreerd en boos weggegaan.
Nooi meer Sandaya Rivièra d’Azur!!!!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Equipe-Sandaya, Responsable relations clients van Camping Sandaya Riviera d’Azur, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2018

Dear Rolf,
Thank you for providing us with your comments following your stay at our campsite.
We are very sorry to hear about the annoyances you experienced during your recent stay. Please rest assured that these are not representative of the quality of service that we do all we can to provide our customers with.
We hope that this experience, which can certainly be improved upon, will not damage your trust in our services and we hope that we will see you again soon in one of our campsites.

Lou
Sandaya Team