Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel heerlijk ontbijt prachtige Franse tuin om te ontbijten mooi zwembad rustig geen drukte heerlijk om ui te rusten toppertje van van der valk. Beter als hotel st aygulf van van der valk krijgt van mij een 9.4

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Redelijk ruime kamers. Fijne badkamers met ontzettend fijne douche. Zwembad is beetje klein alsmede de ruimte voor de ligbedden. Het 'privestrand' is bij het andere hotel van de keten aan de andere kant van het dorp. Vriendelijk personeel.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer het hotel bezocht.
Het is geen van der Valk hotel zoals we in Nederland kennen. Deze is kleinschalig en heerlijk om tot rust te komen.
Wij hadden een arrangement waarbij we in het grote van der Valk het diner hadden. Dit hotel is op loopafstand 1200 meter.
Het ontbijt is prima! Heerlijk om in de tuin te nuttigen.
Zwembad met genoeg ligbedden en parasols aanwezig.
In de omgeving genoeg te zien, denk aan Monaco, Nice, st. Tropez, st. Maxime.
Stranden in st. Aygulf zijn een aanrader met voldoende parkeergelegenheid.
Een heerlijk ontspannen vakantie waar een auto wel aan te bevelen is om de prachtige omgeving goed te kunnen ontdekken.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten , met fantastische muziek.
Maar wat een vreselijke ober, er kon geen lachje af. Duidelijk iemand die zn werk niet leuk vindt, jammer! Volgende keer beter?
De muziek was echt grandioos , jazz muziek ( dit is in de zomer een aantal keren per week)

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juni 2017

We hebben hier op 4 juni lekker gelunched en gebruik gemaakt van het privéstrand
alles is top!!! ook hebben we nog even naar de kamers mogen kijken.
dit is een mooie lokatie als je op doortocht bent langs de Rivièrra .
als je naar Saitn Tropez wilt, ga dan naar de haven van Saint Maxime , neem de boot naar Saint Tropez, en je hebt de dag van je leven !!

Kamertip: vraag om uitzicht op zee !!
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner