“Braziliaans restaurantje aan het strand van Saint-Aygulf.”
Beoordeling van Le Botafogo

Le Botafogo
Geclassificeerd als nr. 9 van 66 Restaurants in Saint-Aygulf
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

La Botafogo is een Braziliaans restaurantje aan het strand van Saint-Aygulf. Vriendelijk personeel en een bijzondere kaart. Een belevenis en weer eens iets anders. Wel tijdig reserveren want dit restaurantje is erg populair!

7 september 2016 beoordeeld

De keuze op de menukaart is nogal beperkt. Porties waren groot en kwaliteit was goed. Geen geschikte plek voor kinderen; weinig keuze op de kaart. Menukaart alleen in Frans.

23 juni 2016 beoordeeld

Als echte vleesliefhebber kom je hier aan jouw trekken. Echt lekker picata vlees gegeten. met heelijke hapjes vooraf.
Meer dan genoeg. Geen kinderkaart maar onze kinderen waren weg van dit vlees. Dus bestelden we een extra vlees mix voor hen. De kip was totaal niet droog en de bonen die onze jongste zoon at hebben daarna zeker zijn werk gedaan.
Zo lekker dat we dit jaar er weer naar toe gaan. nu duimen dat het dezelfde eigenaars zijn.

16 juni 2016 beoordeeld

Alle restaurants aan dit stukje strand in Saint Aygulf lijken op elkaar en dat geldt ook voor de menukaarten. Veel te veel aanbod, dat zorgt dat aan kwaliteit wordt ingeboet. Voor een snelle hap geschikt, maar zeker niet voor een romantisch dineer met zeezicht. Het geheel maakt trouwens ook een rommelige indruk. Iets verderop ligt Blanc et Bleu; dat is meer een aanrader zowel qua niveau van eten als ambiance.

12 juni 2016 beoordeeld

Zeer lekker Braziliaans restaurant, een aanrader! Super eten met zeezicht op de baai van Saint-Aygulf..voor herhaling vatbaar!

Reizigers die Le Botafogo bekeken, bekeken ook

Saint-Aygulf, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Le Botafogo geweest? Deel je ervaringen!